Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکذیب مذاکرات بارسا با سویا بر سر مدافع فرانسوی

© REUTERS / POOLEuropa League - Final - Sevilla v Inter Milan
Europa League - Final - Sevilla v Inter Milan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
مونچی مدیر ورزشی باشگاه سویا، هر نوع مذاکره با بارسا بر سر ژول کونده را رد کرد و اظهار داشت که از علاقه بلوگرانا به مدافع فرانسوی آگاه است.
به گزارش اسپوتنیک، ژول کونده، مدافع جوان و فرانسوی سویا، یکی از بازیکنانی است که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا قرار دارد و چلسی و بارسلونا، بیشتر از دیگر تیم‌ها مصمم به جذب این بازیکن آینده‌دار اند.
اخیراً رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که بارسلونا در مسیر شکست دادن چلسی است و بلوگرانا پیشرفت‌های زیادی در مذاکره با سویا داشته و احتمالاً این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.
رسانه‌ها همچنان از علاقه خاص ژاوی به کونده خبر دادند و اظهار داشتند که ستاره سویا نیز تمایل دارد تا با لباس بارسلونا به میدان برود و به فوتبال حرفه‌ای خودش در این تیم کاتالانی ادامه دهد.
با این حال، فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح و کارشناس حوزه نقل‌وانتقالات، این مذاکره را رد می‌کند و به نقل از مدیر ورزشی سویا می‌گوید که هیچ گونه مذاکره میان دو باشگاه در حال جریان نیست.
مونچی در مورد مذاکرات با بارسا می‌گوید:" مذاکرات با بارسلونا بر سر کونده صفر است و هیچ مذاکره‌ای در جریان نیست. من ژاوی را درک می‌کنم و می‌دانم که زوج آرائوخو و کونده با هم عالی هستند اما هیچ چیز وجود ندارد."
این در حالی‌ست که تصور می‌شد کونده طی روزهای آین و پس از فعال شدن نخستین هرم اقتصادی بارسایی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала