Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق بارسلونا با ستاره جوان بر سر تمدید قرارداد

© AFP 2023 / Franck FifeХавбек «Барселоны» Педри на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Хавбек «Барселоны» Педри на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
ستاره جوان بارسلونا، تصمیم گرفته قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اسپانیایی اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داده که جزییات آخر و اختلافات نهایی بین این بازیکن و مدیران بارسا حل شده و آنها قرار است به زودی تمدید قرارداد گاوی را به صورت رسمی اعلام کنند.
بر اساس این گزارش، باشگاه بارسلونا پس از یک‌سری مذاکراتی که با مدیر برنامه‌های این هافبک 17 ساله داشت، در نهایت بر سر تمدید قرارداد این بازیکن به توافق رسید و این هافبک اسپانیایی با امضای قراردادی چهار ساله تا سال 2026 در بارسا ماندنی خواهد شد.
بند فسخ در نظر گرفته شده برای او در این قرارداد یک میلیارد یورو است و مدیران بارسا به این ترتیب عملا فعال کردن بند فسخ او را غیرممکن کرده‌اند تا خیال‌شان از عدم جدایی او از نوکمپ بدون مذاکره مستقیم با آنها آسوده باشد.
امضای قرارداد جدید اما تا پیش از تاریخ 11 جولای زمان حضور گاوی در تمرینات پیش‌فصل بارسلونا انجام نخواهد شد. این هافبک جوان به خاطر همراهی تیم ملی فوتبال اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا، از سوی باشگاه بارسلونا مرخصی بیشتری دریافته کرده است.
این هافبک 17 ساله که قرارداد فعلی‌اش با بارسلونا تا پایان ماه جون 2023 اعتبار دارد، پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون چلسی، لیورپول و بایرن مونیخ قرار داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала