Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آسنسیو، زیاش و دیبالا سه اهداف جدی روسونری برای فصل جدید+ عکس

© AFP 2023 / Isabella BonottoИгроки ФК "Милан" во время матча с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
آث میلان برای تقویت خود در فصل آینده؛ سه بازیکن از سه لیگ بزرگ اروپایی را مورد هدف قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه آث میلان ایتالیا که فصل قبل قهرمانی در سری آ را کسب کرد؛ حالا قرار است خود را برای فصل جدید لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا آماده نماید.
باشگاه در این پنجره نقل و انتقالات نسبتاً ساکت بوده اما برای جذب چند بازیکن قصد اقدام دارد. تا کنون، اهداف روسونری دارای تفکرات تهاجمی بوده زیرا آنها به دنبال افزودن گل و خلاقیت در مقابل دروازه هستند.
در این گزارش ما به سه بازیکنی اشاره می‌کنیم که پیوند نزدیک به میلان خورده اند:
شماره 1 | حکیم زیاش:
به نقل از گاردین، حکیم زیاش 29 ساله می‌خواهد در تابستان چلسی را ترک کند و برای این کار با میلان به توافق نزدیک است. آبی‌ها در خط حمله‌ی شان به دنبال تغییر هستند و زیاش ممکن است به صورت قرضی جدا شود. زیاش در 18 ماه گذشته برای انطباق با سیستم توماس توخل تلاش کرده است.
تیم ایتالیایی می‌تواند با تعهد خرید، مبلغ اولیه قرضی را برای زیاش بپردازد. همچنین مذاکراتی در مورد دستمزد این بازیکن انجام خواهد شد که در حال حاضر بیشتر از مبلغی است که میلان می‌خواهد بپردازد.
ایتالیایی‌ها رابطه خوبی با چلسی دارند و در فصول اخیر قراردادهایی را برای الیویه ژیرو و فیکایو توموری انجام داده‌اند. زیاش با توجه به دوستی او با روملو لوکاکو می‌تواند برای تیم مناسب باشد.
شماره 2 | مارکو آسنسیو
مارکو آسنسیو یک مادرسیتای واقعی است اما به نظر می‌رسد دوران او در رئال مادرید رو به پایان است. قرارداد آسنسیو در فصل آینده به پایان می‌رسد و دو طرف تصمیم گرفتند قرارداد را تمدید نکنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که روسونری علاقه مند به جذب آسنسیو در تابستان امسال است.
به گزارش "فوتبال اسپانیا" تیم ایتالیایی حاضر است 30 میلیون یورو برای این بازیکن اسپانیایی بپردازد در حالی‌که مادرید به دنبال مبلغی در حدود 40 میلیون یورو است.
آسنسیو فصل گذشته 31 بازی برای رئال انجام داد و 10 گل به ثمر رساند که بالاترین بازگشت او در 6 فصل گذشته است. آسنسیو همچنین یک وینگر راست است که این سوال را ایجاد می‌کند که او و زیاش در یک تیم چگونه عمل می‌کنند.
با این حال، هیچ شکی در استعداد او وجود ندارد، زیرا آسنسیو چندین جام با مادرید به دست آورده است.
شماره 3 | پائولو دیبالا
پائولو دیبالا در اول جولای از سوی یوونتوس آزاد شد، زیرا دو طرف در مورد تمدید قرارداد به توافق نرسیدند. گفته می‌شد دیبالا در آستانه انتقال به اینتر است اما میلان از آن زمان این قرارداد را از نزدیک دنبال می‌کند.
به گزارش سمپر میلان (از طریق گاتزتا دلو اسپورت)، پائولو مالدینی مدیر فنی تیم ایتالیایی به دنبال جذب این بازیکن آرجانتینی است. آث میلان مجبور نیست برای خدمات دیبالا مبلغی را پرداخت کند زیرا او بازیکن آزاد است اما باشگاه‌ها سعی خواهند کرد او را با یک بسته دستمزد جذاب جذب کنند.
دیبالا فصل گذشته 39 بازی برای یوونتوس انجام داد و 15 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد. بر اساس گزارش "لا ریپابلیکا" (از طریق مترو) این مهاجم آرجانتینی یک مهاجم با استعداد است و همچنین مورد توجه آرسنال و منچستریونایتد قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала