Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره های یونایتد و لیورپول بخاطر رونالدو به جان هم افتادند+ عکس

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
عضو شوید
اسطوره لیورپول با انتشار پستی جالب در صفحه اش به درخواست اخیر رونالدو واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، خبر اینکه رونالدو از مدیران یونایتد درخواست جدایی در بازار تابستانی را کرده، از شب گذشته تا حال سرخط رسانه های ورزشی است.
کریستیانو که یک سال دیگر با شیاطین سرخ قرارداد رسمی دارد، بر اساس ادعای روزنامه تایمز، خواهان جدایی از یونایتد شده و به مدیران تیمش گفته در صورت پیشنهاد خوب اجازه خروج او را صادر کنند.
با این حال جیمی کارگر در صفحه توئیترش واکنش جالب به این درخواست رونالدو نشان داد.
وی نوشت:
رونالدو دقیقا همان کاری را کرد که من انتظارش را داشتم. او گلزنی میکند اما تیمش را به تیم بدتری تبدیل میکند. همچنین در مورد درخواست خروج او، این نظریه که وی بخاطرعلاقه به یونایتد، پیشنهاد سیتی را پارسال رد کرده را هم از بین میبرد. (پیشنهاد نداشته است)
طولی نکشید که گری نویل بازیکن سابق تیم فوتبال منچستریونایتد که مدتی در کنار کرگر در شبکه اسکای سپورت به کارشناسی مشغول بود، جواب او را داد و برایش نوشت:
فهمیدم، تو پر از خودت هستی. او سیتی را بخاظر یونایتد رد میکند، زیرا منچستر را بیشتر دوست دارد. او همچنان می خواهد تابستان امسال یونایتد را ترک کند. او قبلاً آنجا را ترک کرده، اما همچنان باشگاه را دوست داشت. از شنبه شب و دوره کوتاه موفقیت خود لذت ببرید"
اشاره به دوران قهرمانی اخیر لیورپول
در ادامه کاراگر نیز در پاسخ نویل را "دلقک" به شکل ایموجی خطاب کرد و نویل را به خاطر جشن گرفتن بازگشت رونالدو در فصل گذشته مورد سرزنش قرار داد.
اسطوره لیورپول خطاب به نویل نوشت:
سیتی او را (ایموجی چهره دلقک) نمی خواست و تو همان آدمی هستی که مدام می گفتی انگار الویس به منچستر آمده است! الویس ساختمان را ترک کرده است، به دنبال آن چهره های گریان و خنده بیشتری دیده می شوند.
در ادامه نویل با نوشتن "کمی کمتر مکالمه" به این قائله خاتمه داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала