Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق شیاطین سرخ با هافبک دنمارکی برنتفورد+ عکس

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر کرستین اریکسن
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
عضو شوید
منچستریونایتد سرانجام با پیشنهاد اریکسن برای دستمزد 150 هزار پوند در هفته به توافق رسید.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه منچستریونایتد با پیشنهاد کریستین اریکسن به مبلغ 150 هزار پوند در هفته پرداخت دستمزد موافقت کرد.
اما با وجود این امر ستاره دنمارکی منتظر است که اریک تن‌هاگ سرمربی جدید یونایتد در بازار تابستانی چه کسی را به خدمت می‌گیرد.
اریکسن که نیمه دوم فصل گذشته را با قرارداد کوتاه مدت در برنتفورد سپری کرد، در این پنجره هدف جدی چندین باشگاه لیگ برتری است.
این بازیکن 30 ساله در حال حاضر به احتمال زیاد به اولدترافورد نزدیک است، تیمی که در حال گذراندن مرحله انتقالی تحت هدایت سرمربی جدید می‌باشد.
تن هاگ امیدوار است که پنجره نقل و انتقالات بزرگی داشته باشد زیرا شایعات قوی در مورد خرید احتمالی تایرل مالاسیا از فاینورد، فرانکی دی یونگ از بارسلونا و آنتونی وینگر آژاکس وجود دارد.
اعتقاد بر این است که اریکسن مایل است صبر کند و ببیند که آیا این امضاها قبل از متعهد شدن به امضای قرارداد پیشنهادی تکمیل می‌شوند یا خیر.
یونایتد به دنبال تقویت خود و بهبود فصل گذشته‌ی ناامیدکننده است.
با ترکیب اوله گونر سولسشیر و رالف رانگنیک، این باشگاه تنها می‌توانست در جایگاه ششم لیگ قرار بگیرد و در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، در حالی‌که از هر سه رقابت‌های جام حذفی در دورهای اولیه خارج شد.
اریکسن همچنین در تابستان امسال با برنتفورد، نیوکاسل، اورتون و تاتنهام که شش سال و نیم با آنها سپری کرده، مورد توجه قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала