Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیگر ستاره هالندی بارسا در فهرست فروش قرار گرفت

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2022
عضو شوید
بارسلونا به ممفیس دپای اطلاع داده که در برنامه‌های فصل آینده تیم جا ندارد و می‌تواند در پنجره نقل‌وانتقالات پیشرو، تیم را ترک کند.
به گزارش اسپوتنیک، ممفیس دپای مهاجم هالندی بارسلونا، در زمان حضور رونالد کومان در این تیم جذب شد و تا قبل اخراج مربی هالندی، یکی از بازیکنان ثابت ترکیب بلوگرانا بود.
با روی کار آمدن ژاوی و مصدومیتی که برای دپای پیش آمد، وی به حاشیه رفت و در بازگشت نیز به عنوان مهاجم نوک استفاده شد که درخشش چندانی نداشت.
با این هم به نظر نمی‌رسید که وی در تابستان جاری تیم را ترک کند اما اخبار از بارسلونا حاکی از این است که مدیران تیم می‌خواهند دپای را بفروشد تا برای جذب رافینیا، وینگر لیدز منابع مالی به دست آورند.
این موضوع را مارکا مطرح کرده و می‌گوید که باشگاه کاتالانی به دنبال دریافت 21.5 میلیون پوند برای این بازیکن 28 ساله است و از آن برای افزایش پیشنهاد خود برای جذب رافینیا استفاده خواهد کرد.
از سویی هم با حضور فران تورس، آنسو فاتی، رافینیا(احتمالی) و لواندوفسکی(احتمالی) جایی برای دپای در ترکیب باقی نخواهد ماند و ژاوی نمی‌تواند از بازیکنی که اعتماد چندانی هم به وی ندارد، در ترکیب ثابت استفاده کند.
دپای یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و مورد توجه تیم‌های چون اینترمیلان، آرسنال و آث میلان قرار دارد و دیده شود که در نهایت به چه تیمی نقل مکان خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала