مبارزMMA چندین قوطی قهوه را از مغازه دزدید و محافظ را لت و کوب کرد

© Sputnik / Andrey Varenkov Болельщики во время драки в матче 21-го тура чемпионата России по футболу среди клубов Премьер-лиги между ФК "Арсенал" и ФК "Торпедо"
Болельщики во время драки в матче 21-го тура чемпионата России по футболу среди клубов Премьер-лиги между ФК Арсенал и ФК Торпедо  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2022
عضو شوید
مالک کانائف مبارز سپورت رزمی ترکیبی (MMA) سعی کرد 9 قوطی قهوه را از سوپرمارکت Perekrestok بدزدد.
به گزارش اسپوتنیک، "Championship.com" خبر داده است که پس از توقف این سپورتمین توسط نگهبان، مبارزه به محافظ حمله کرد. اکنون می توان اقدامات او را نه به جرم دزدی، بلکه به عنوان سرقت علنی تلقی کرد که مجازات شدیدتری را در نظر می گیرد. جزئیات بیشتر هنوز اعلام نشده است.
تمرین هنرهای رزمی زنان در کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2017
چندرسانه ای
شائولین افغانستان: آموزش هنرهای رزمی زنان افغان به منظور دفاع از خود
پیش از این گزارش شده بود که زلیمخان یوسفوف مبارز MMA در داغستان مورد لت و کوب قرار گرفته است.
این حمله به دلیل درگیری او با مبارز خدیس ابراهیموف در یکی از مسابقاتMMA پاپ بود. چند جوان در این دعوا شرکت داشتند. یکی از آنها اسلحه در دست داشت.
یوسفوف متولد داغستان است اما از سال 2012 به عنوان نماینده تاجیکستان در مسابقات بین المللی حضور دارد. این مبارز در بازی های المپیک لندن در وزن 66 کیلوگرم شرکت کرد که در دور اول آلن گوگایف روس را شکست داد و در دور دوم مغلوب آیسلان ورانس از کانادا شد. در مسابقات جهانی کُشتی سال 2014 پنجم شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала