Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسی قرارداد "متئو گوندوزی" را دائمی کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر متئو گوندوزی بازیکن آرسنال Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal
متئو گوندوزی بازیکن آرسنال   Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2022
عضو شوید
هافبک جوان فرانسوی قراردادش با مارسی را دایمی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال اعلام کرد که بند خرید یازده میلیون یوریی قرارداد قرضی متئو گوندوزی، هافبک جوان فرانسوی با مارسی فعال شد.
به این ترتیب، این بازیکن به صورت دائمی به این باشگاه فرانسوی پیوست. قرارداد متئو گوندوزی با مارسی سه ساله و تا تابستان 2025 است.
گوندوزی در فصل 22-2021 که به صورت قرضی در مارسی بازی می کرد، 56 بازی با پیراهن این باشگاه انجام داد و تبدیل به یکی از مهره های کلیدی مارسی شد.
EAKING: Arsenal have confirmed the departure of Matteo Guendouzi to Marseille on a permanent deal ✍️ pic.twitter.com/Imdfcu8Yc9

— Sky Sports Premier League (@SkySportsPL) July 1, 2022 EAKING: Arsenal have confirmed the departure of Matteo Guendouzi to Marseille on a permanent deal ✍️ pic.twitter.com/Imdfcu8Yc9

— Sky Sports Premier League (@SkySportsPL) July 1, 2022
در همین در یک خبر دیگر، باشگاه مارسی اعلام کرد که خورخه سمپائولی، سرمربی و این باشگاه با توافق دو طرفه به همکاری با یکدیگر خاتمه دادند.
سمپائولی پس از حدود یک سال حضور در مارسی، به دلیل ناامیدی از شروع باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و رویکرد نقل و انتقالاتی این باشگاه، تصمیم به استعفا گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала