Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب تابستانی؛ رونالدو - رم؛ هفته بعد!

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2022
عضو شوید
بازیکن سابق تیم فوتبال رم در اظهار نظری عجیب و البته فوق العاده بزرگ، مدعی است که ستاره یونایتد به زودی پیراهن رم را بر تن خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، با جودی که یک سال دیگر از قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد باقی ماند و این ستاره 37 ساله نیز در خصوص ماندن و یا رفتنش از جمع شیاطین سرخ سخنی به زبان نیاورده است، این روزها این ستاره جذاب مستطیل به تیم های صاحب نام اروپا مرتبط میشود.
پس ازینکه باشگاه بایرن به طور رسمی اعلام کرد علاقه ای به جذب رونالدو ندارد، حالا گفته میشود رم ایتالیا برای جذب این ستاره با تجربه آستین بالا زده تا آقای گل جهان یک بار دیگر شاگرد آقای خاص، جوزه مورینیو شود.
با این حال به تازگی "آنجلو دی‌لیویو" بازیکن سابق تیم فوتبال رم در گفتگو با رادیو رته‌اسپورت ایتالیا، این ادعای بزرگ را مطرح کرده است.
وی با اطمینان گفته است که رونالدو هفته آینده با پیراهن جالوروسی به هواداران معرفی خواهد شد.
وی گفت:
رونالدو یونایتد را ترک میکند. من از منابع نزدیک به باشگاه اطلاع دارم رونالدو بازیکن رم خواهد شد. چیزی در مورد مسایل مالی هنوز نمیدانم، ولی روز 7 جولای( پنج شنبه هفته آینده)به احتمال زیاد او به رم خواهد پیوست.
این صحبت در حالی مطرح شده است که اخیرا تن هاگ سرمربی جدید یونایتد از رونالدو بعنوان یکی از ستون های مهم تیمش یاد کرده است و معتقد است که ستاره پرتگالی در تیمش خواهد ماند.
آقای پرافتخار پرتگالی در حال حاضر کنار خانواده اش از تعطیلات تابستانی لذت میبرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала