Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ممفیس در میان دو راهی ماندن یا رفتن+ عکس

© REUTERS / Attila KisbenedekМемфис Депай и рефери на Euro 2020
Мемфис Депай и рефери на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
بارسلونا در تلاش است تا در تابستان امسال ممفیس دیپای از این تیم جدا شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ ممفیس دیپای تابستان گذشته به صورت رایگان وارد بارسا شد اما نتوانست انتظارها را برآورده سازد و حالا در تابستان امسال یکی از گزینه‌های خروجی است.
اسپورت کاتالان نوشته که باشگاه کاتالانی با 20 میلیون یورو به او اجازه جدایی خواهد داد و برای خروج زودهنگام وی؛ دروازه‌ها به روی ممفیس باز است.
روز دوشنبه باشگاه با عوامل این بازیکن دیدار کرد تا در مورد وضعیت او در بازار پیش رو صحبت کنند. پس از یک فصل کم رنگ (13 گل در 38 بازی)، بازیکن سابق آیندهوون بر سر دوراهی قرار دارد و بارسا توجهش به پیشنهادات 20 میلیون یورویی خواهد بود.
طبق گزارش روزنامه کاتالانی، چندین باشگاه علاقه‌مند به مشخصات مُهاجم هستند، حتی اگر هیچ یک هنوز به طور مشخص خود را مشخص نکرده باشند. ادامه ماجراجویی منتفی نیست، اما بارسا پس از آن مایل به تمدید قرارداد او است که یک سال دیگر به پایان می‌رسد. سرمربی ژاوی می‌گوید از عملکرد ممفیس خوشحال است و او را بازیکنی مناسب برای پروژه جدید می‌داند. این موضوع باید توسط بارسا برای عوامل این بازیکن روشن می‌شد، آنها نیز در مورد خطر زمان بازی بسیار محدودتر در فصل آینده در صورت رسیدن تعداد زیادی ستاره‌های تقویتی هشدار داده بودند.
ممفیس ممکن است مجبور شود به یک نقش جایگزین لوکس بسنده کند. ایده جدایی می‌تواند برای بازیکنی مناسب باشد که یک سال پیش تلاش زیادی برای پرداخت دستمزد برای پیوستن به باشگاه کاتالانی انجام داد. این مهاجم که در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد، می‌خواهد به شرطی بماند که نقش مهمی در تیم بعدی ایفا کند که تضمینی نیست. حالا در صورت خروج از لیگ برتر و سری آ به عنوان مقاصد یاد می‌شود.
آینده او نامشخص و در عین حال کاملاً ساده است: یا ممفیس می‌رود یا تمدید می‌کند. اما اراده بارسا در جستجوی نقدینگی حتی اگر وضعیت مالی کمی بهتر باشد، بیشتر به سمت خروج ملی پوش هالندی‌اش است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала