Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواست‌های "پوچتینو" برای فسخ قرارداد با پی‌اس‌جی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
جدایی مائوریسیو پوچتینو از پاریسن‌جرمن به تعویق افتاده زیرا دو طرف هنوز بر سر فسخ قرارداد به توافق دست نیافته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، مائوریتسیو پوچتینو پس از ناکامی در صعود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود در اختیار داشتن بازیکنانی مانند لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه، اعتماد خود را نزد مدیران باشگاه از دست داد و طی روزهای آینده برکنار و کریستف گالتیه فرانسوی جانشین وی خواهد شد.
طرفین در حال حاضر روی فسخ قرارداد گفت‌وگو دارند تا زمینۀ حضور سرمربی جدید فراهم شود و وی به کارش به عنوان رهبر پروژه جدید قطرها آغاز کند.
با این حال جدایی مائوریسیو پوچتینو از پاریسن‌جرمن به تعویق افتاده زیرا دو طرف هنوز بر سر فسخ قرارداد به توافق دست نیافته‌اند.
این سرمربی 50 ساله تا سال 2023 با پی‌اس‌جی قرارداد دارد، بنابراین هنوز 12 ماه دیگر به پایان این قرارداد باقی مانده است با در نظر گرفتن آن، رسانه‌ی L'Equipe گزارش می‌دهد که پی‌اس‌جی برای جدایی از کل تیم مربیگری خود حدود 20 میلیون یورو هزینه باید غرامت پرداخت کند.
مدیران باشگاه خواهان کاهش این مبلغ اند اما پوچتینو به دریافت آن اصرار دارد و گفته است تا زمانی که کل مبلغ را دریافت نکند، جدا نخواهد شد.
وی همچنان به مدیران باشگاه خبر داده که در صورت عدم پرداخت این مبلغ حاضر است تا ماهانه دستمزد خودش را تا زمان پیدا کردن تیم جدید دریافت کند و از هدایت تیم کنار برود.
سران پی‌اس‌جی اما خواهان کاهش مبلغ غرامت اند و از پوچتینو می‌خواهند که در روند جدایی‌اش همکاری کند و به غایله پایان بخشد.
حالا دیده شود که این موضوع چه زمانی حل و سرمربی جدید پاریسی‌ها چه زمانی معرفی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала