Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامۀ توخل برای تقویت خط حمله؛ تشکیل مثلث آتشین برای فصل جدید

© AFP 2023 / INA FASSBENDERتوماس توخل Thomas Tuchel
توماس توخل  Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
سران چلسی در نظر دارند تا با جذب رافینیا، عثمان دمبله و رحیم استرلینگ، مثلث آتشین در خط حمله تشکیل دهند و در فصل جدید با رقبأ به رقابت بپردازند.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی در فصل گذشته با وجود جذب روملو لوکاکو، مشکلات فراوانی در خط حمله داشت و مالکان جدید این باشگاه تلاش دارند تا برای فصل جدید خط حمله را تقویت کنند
آن‌ها که لوکاکو را به اینترمیلان قرض داده‌اند، به دنبال تشکیل مثلث هجومی و آتشین اند تا توان رقابت با سیتی، لیورپول، منچستریونایتد، تاتنهام و آرسنال را داشته باشند.
مثلث جدید چلسی، متشکل از رافینیا وینگر برازیلی لیدز، عثمان دمبله مهاجم فرانسوی بارسلونا و رحیم استرلینگ وینگر انگلیسی منچسترسیتی خواهد بود و پیشرفت‌هایی نیز در راه جذب این بازیکنان صورت گرفته است.
آبی‌ها با لیدز به توافق نهایی دست یافته اند و بزودی جذب رافینیا رسمی خواهد شد. این تیم در صورتی که پیشنهاد خودش را برای دمبله بهبود بخشد، می‌تواند این بازیکن فرانسوی را نیز به صورت آزاد جذب کند.
جذب استرلینگ اما دشوار به نظر می‌رسد زیرا ستاره مبلغ هنگفتی برای واگذاری مهاجم خود می‌خواهد و زمان خواهد برد تا مذاکرات نتیجه دهد.
گفته می‌شود که چلسی در صورت ناکامی در جذب استرلینگ، به سراغ ریچارلیسون وینگر برازیلی اورتون خواهد رفت و وی را به خدمت خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала