Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابهامات جدی پیرامون آینده‌ نیمار با پولدارترین تیم جهان+ عکس

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
در حالی‌که یکسال از تمدید قرارداد نیمار با پاریسن‌جرمن می‌گذرد اما گفته می‌شود که زمان حضور وی در پاریس رو به پایان است.
به گزارش اسپوتنیک؛ تنها یک سال پس از تمدید قرارداد نیمار با پاریسن‌جرمن، ادامه حضور این بازیکن برزیلی در پاریس در هاله‌ی از ابهام قرار دارد.
قراردا وی تا 2025 اعتبار دارد و به اساس گزارش اکیپ؛ این قرارداد در تاریخ 1 جولای به صورت خودکار تا 2027 تمدید می‌شود، اما حالا غول فرانسوی تصمیم به جدایی از ستاره رکوردشکن‌اش گرفته است.
مارکا دو هفته پیش گزارش داد که مدیران PSG به نیمار گفته‌اند که بلافاصله پس از پایان فصل یک باشگاه جدید پیدا کند.
این اتفاق پس از شرط بندی نیمار روی تیم فرانسوی پنج سال پیش رخ می‌دهد، زمانی که او با جدایی از بارسا و پیوستن به پاریس با مبلغ 222 میلیون یورو به گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال تبدیل شد.
او خیلی زود پشیمان شد و با رئال مادرید و بارسلونا مذاکراتی انجام داد اما راهی نداشت و در نتیجه قرارداد جدیدی را امضا کرد.
با ارزش 45 میلیون یورو خالص در هر فصل، درآمد سالانه او طبق گزارش فوربس، حدود 90 میلیون یورو است و تنها پس از کریستیانو رونالدو و مسی ایستاده می‌شود.
ولی حالا این در حالی‌ست که از اول جولای، امباپه از هر سه پیشی خواهد گرفت.
نیمار از زمانی که یک ستاره جوان بود، یک ماشین پولساز بوده است. با این حال، او از فشار دادن محدودیت‌ها و لذت بردن از زندگی نمی‌ترسد.
به همین دلیل وقتی ناصر الخلیفی هفته گذشته اعلام کرد که زمان تلف کردن در پاریسن‌جرمن به پایان رسیده و برخی بازیکنان باید ادامه دهند، صحبت‌های او شامل نیمار نیز می‌شد.
الخلیفی از نیمار محافظت کرده، گاهی اوقات فراتر از قوانین رختکن برای انجام این کار، اما او اکنون معتقد است که زمان آن فرا رسیده است. کسانی که با نیمار زندگی می‌کنند می‌گویند منشا مشکلات او مصدومیت هایش است که مانع از تمرین منظم او می‌شود.
اگرچه توانایی فوتبالی او قابل بحث نیست، اما آمادگی بدنی او اینطور نیست.
اگرچه نیمار همیشه در رختکن با استقبال خوبی مواجه شده، اما واضح است که پاریسن‌جرمن یا به طور خاص الخلیفی دیگر معتقد نیستند که او شروع کننده تیم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала