Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد استارت زد؛ تن‌هاخ در تلاش نوسازی شیاطین سرخ

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
اریک تن‌هاخ تمرینات منچستریونایتد را در حالی شروع کرده که هنوز خریدهای مورد نظرش را باشگاه انجام نداده است.
به گزارش اسپوتنیک، عصر "اریک تن هاخ" در منچستریونایتد از روز دوشنبه آغاز شد و این مربی هلندی در اولین جلسه تمرینی شیاطین سرخ شرکت کرد.
منچستریونایتد پس از شرایط بدی که فصل گذشته داشت، به کسب سهمیه لیگ اروپا بسنده کرد، اما این چیزی نیست که هواداران پرشمار این تیم انتظارش را داشته باشند.
حضور در لیگ قهرمانان اروپا و بازگشت به جمع مدعیان، بزرگترین هدف تن هاخ در فصل آینده خواهد بود و البته او برای برای پیاده کردن افکارش و سوق دادن یونایتد به سمت موفقیت نیازمند حضور چند بازیکن جدید است.
منچستر فصل گذشته با ایستادن در رده ششم، بدترین رتبه‌اش در طول 32 سال گذشته را بدست آورد و این در حالی بود که برخی بازیکنان با دستمزدهای هنگفت خود ناامیدکننده ظاهر شدند.
با پایان فصل، 6 بازیکن به نام‌های پل پوگبا، نمانیا ماتیچ، خوان ماتا، جسی لینگارد، ادینسون کاوانی و لی گرانت که همگی قراردادشان به پایان رسیده بود، از اولدترافورد خداحافظی کردند.
البته خروجی‌های یونایتد به همین جا ختم نخواهد شد و خانه تکانی تن هاخ با فروش چند بازیکن دیگر و البته جذب چند بازیکن جدید ادامه پیدا می‌کند.
بدون شک اصلی‌ترین هدف سرمربی جدید منچستریونایتد، فرانکی دی یونگ هافبک جوان و خوش فکر بارسلونا است؛ بازیکنی که زیر نظر تن هاخ روزهای خوشی را در آژاکس داشت. این دو نفر درک متقابلی از افکار یکدیگر دارند و این همان اتفاقی بود که در دو فصل حضور دی یونگ زیر نظر تن هاخ به چشم آمد.
با توجه به اینکه کریستین اریکسن نیز به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل و انتقالات در دسترس است و یکی از اهداف منچستریونایتد نیز به شمار می‌رفت، جذب این هافبک دانمارکی و حضورش در کنار دی یونگ، بار فنی زیادی به خط میانی شیاطین سرخ اضافه خواهد کرد.
اریکسن بازیکنی خلاق و باتجربه است و می تواند همان بازیکنی باشد که تن هاخ در ترکیبش به آن نیاز دارد؛ هر چند که شاید سن بالایش اجازه حضور در همه دیدارها و در طول 90 دقیقه را ندهد.
گزینه‌های مدنظر تن هاخ محدود به این دو بازیکن نیست و او نفرات دیگری همچون نیکولاس تاگلیافیکو و لیساندرو مارتینز دو مدافع تیم آژاکس را زیر نظر دارد تا از آنها در عنوان دو گزینه اصلی در ترکیب چهار نفره خط دفاعی بهر ببرد. تاگلیافیکو برای پست دفاع چپ و مارتینز نیز برای پست دفاع میانی در دسترس خواهند بود.
البته در این میان برخی از مدافعان نیز باید از اولدترافورد جدایی کنند. در واقع اگر تاگلیافیکو و مارتینز به یونایتد ملحق شوند، نفراتی همچون اریک بایلی، فیل جونز، اکسل توانزبه و الکس تلس شاید فصل آینده را در تیم دیگر به جز منچستریونایتد بازی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала