لاوروف: ناتو قصد داشت پیش از نشست مادرید نیروهای خود را افزایش دهد

© Sputnik / Thomas TkhaytsukМинистр иностранных дел РФ Сергей Лавров
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه گفته است که افزایش نیروها در جهت شرقی توسط ناتو بدون توجه به آنچه در نشست مادرید پذیرفته می شود، توسط این ائتلاف برنامه ریزی شده بود.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اظهار داشت: آنچه که مربوط به تصمیم ناتو در نشست جی-7 می‌شود، ما را به عنوان یک تهدید و چین را به عنوان یک چالش سیستمی اعلام کنند - آنها دوست دارند با کلمات بازی کنند، اما این ماهیت را تغییر نمی دهد. مدتها پیش قبل از برگزاری همه نشست های ناتو، روسیه به هر نحوی دشمن اعلام شد، اما روسیه را دشمن اعلام کردند و اگر به اظهارات سیاستمداران غربی گوش دهید، دشمن اعلام می شود صرفاً به این دلیل که نمی خواهد با جهان نئولیبرال موافق باشد. که ایالات متحده بدون استثنا تمام جهان غرب را تحت سلطه خود درآورده و تحت شعار نظم جهانی مبتنی بر قوانین بر دیگران تحمیل می کند.
او افزود: بنابراین، این امر برای ما تعجبآور نیست. و هیچ چیز جدیدی را برای سیاستهای عملی ایالات متحده و ماهوارهایش به ارمغان نمی آورد ، افزایش نیروهای مسلح در جناح شرقی ناتو ، من فکر می کنم حدود 200 هزار یا حتی افراد نظامی بیشتری وجود دارد ، این برنامه ریزی شده بود بدون توجه به آنچه در اسناد ثبت شده در مادرید نوشته خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала