Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره چلسی خواهان حضور نیمار در استمفورد بریج

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
تیاگو سیلوا، مدافع برازیلی چلسی، از هموطنش نیمار جونیور می‌خواهد تا به این تیم بپیوندد و بار دیگر در کنار هم بازی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای آخر گمانه‌هایی در مورد آینده نیمار مطرح شده و رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که سران پی‌اس‌جی به دنبال فروش ستاره برازیلی اند.
نیمار جونیور اما به ادامه کارش در پاریس اصرار دارد و می‌خواهد ناکامی‌های چند سال آخر را جبران کند.
با این حال ستاره برازیلی به باشگاه‌هایی چون بارسلونا، چلسی و منچستریونایتد لینک شده و رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که اگر این تیم‌ها پیشنهاد مناسب ارائه دهند، ممکن در همین تابستان بتوانند نیمار را به خدمت بگیرند.
تیاگو سیلوا مدافع برازیلی چلسی که با نیمار در پی‌اس‌جی و تیم ملی کشورش همبازی بوده است، از حضور هموطنش در استمفورد بریج استقبال کرده‌ و می‌گوید که او باید به جمع آبی‌ها اضافه شود.

سیلوا که برای سپری کردن تعطیلاتش در شهر رسیفه برازیل حضور دارد، در این مورد به SportWitness گفت:" او باید به چلسی بیاید. اگر این اتفاق بیفتد، برای همه بهترین خواهد بود. او نیازی به اثبات چیزی ندارد. من در این مورد چیزی نمی‌دانم، اما امیدوارم به نتیجه برسد."

چلسی در سال 2010 تلاش کرد نیمار را به خدمت بگیرد، اما باشگاه سانتوس این پیشنهاد آبی‌ها را رد کرد و در عوض قرارداد وی را تمدید کرد.
نیمار در سال 2013 به بارسلونا نقل مکان کرد و چهار سال را در این باشگاه کاتالانی گذراند. او در اسپانیا دو بار قهرمان لالیگا شد و سپس با قراردادی 200 میلیون پوندی به پاریسن‌جرمن پیوست.
در پاریس، نیمار تیم را در پنج سال به چهار عنوان قهرمانی لیگ 1 رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала