دانشمندان جاپانی وجود "بشقاب پرنده" ها را تأیید کردند

© Depositphotos.com / Mik38Художественное изображение НЛО
Художественное изображение НЛО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
دانشمندان جاپانی در فوکوشیما داده هایی را ارائه کردند که وجود بشقاب پرنده ها را تایید می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه جاپانی Yomiuri Shimbun می نویسد، دانشمندان جاپان شواهدی را ارائه کرده اند که ظاهرا وجود یوفوها "بشقاب پرنده ها" را تایید می کند.
متخصصان موسسه خصوصی برای مطالعه اشیاء پرنده ناشناس، واقع در فوکوشیما، بیش از 450 مدرک دریافت شده توسط آنها را ارائه کردند که از وجود بیگانگان صحبت می کردند.
متخصصان آزمایشگاه بین‌المللی بشقاب‌پرنده در فوکوشیمای جاپان، بیش از 450 مدرک را مورد مطالعه قرار دادند. به گفته دانشمندان، حداقل 125 عکس و 24 فیلم از بشقاب پرنده ها در اختیار آنها قرار گرفت، که 4 مورد آن قطعا وجود یوفو ها را تأیید می‌کند.
در جستجوی موجودات سیارات دیگر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
هشداردانشمندان از احتمال "هجوم" موجودات فضایی به زمین
براساس گزارش رسانه‌های جاپانی، محققان نمی‌توانند به‌طور قطعی بگویند که بشقاب‌پرنده‌ چیست، اما با قضاوت بر‌اساس ویژه‌گی‌های پرواز آن‌ها، این وسایل نقلیه به احتمال زیاد از اعماق فضا می‌آیند.
این در حالی است که علاقه به تحقیق در مورد بشقاب‌پرنده‌ها در سراسر جهان رو به افزایش است و اداره ملی هوانوردی و فضایی ایالات متحده (ناسا) در میان نهادهایی است که تحقیقات خود در این مورد را آغاز کرده‌اند.
پیش از این، دیمیتری روگوزین، مدیر عامل سازمان فضایی روسیه "روس کاسومس"، گفته بود که حیات توسعه یافته می تواند در جهان وجود داشته باشد که از نظر سطح توسعه از تمدن بشری پیشی می گیرد. به گفته وی، متخصصان آکادمی علوم روسیه برای مدت طولانی در حال بررسی پدیده های مرتبط با بشقاب پرنده بوده اند.
سال گذشته وزارت دفاع آمریکا گزارشی منتشر کرد که خاطرنشان می‌کند از سال 2004 به این سو 144 گزارش در مورد مشاهده شیء ناشناس پرنده وجود دارد اما همه این موارد غیرقابل توضیح هستند. این نهاد تابستان سال گذشته گروه ویژه پدیده‌های هوایی ناشناس را تأسیس کرد تا گزارش‌های به دست آمده در این خصوص را بررسی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала