Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف تیم مورینیو از رویارویی با بارسلونا

© AFP 2023 / Filippo MonteforteAS Roma, 2017
AS Roma, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
باشگاه ایتالیایی به دلایل نامعلوم از حضور در جام خوان گمپر انصراف داد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم آ اس که هدایت ژوزه مورینیو است، قرار بود در جام خوان گامپر در تابستان امسال هم توسط باشگاه بارسلونا برگزار می شود، با این روبرو شود.
رم تصمیم گرفته است به صورت یک طرفه و بدون دلیل از قرارداد توافق شده برای برگزاری جام خوان گمپر در مقابل بارسلونا خارج شود.
بر اساس گزارش‌ها، تیم آقای خاص از این بازی کناره گیری کرد و بدین ترتیب بارسلونا باید به دنبال یک رقیب جدید برای برگزاری جام خوان گمپر باشد.
چندی پیش گفته شد که آ اس رم قرار است در جام دوستانه خوان گمپر مقابل بارسلونا قرار بگیرد و بدین ترتیب تیمی که ژوزه مورینیو هدایت آن را بر عهده دارد بار دیگر قرار است در مقابل بارسلونا قرار بگیرد اما اکنون باشگاه آ اس رم اعلام کرده است که در این جام دوستانه حضور پیدا نخواهد کرد.
در واقع باشگاه آ اس رم قراردادی که با باشگاه بارسلونا برای حضور در جام خوان گامپر امضا کرده بود را فسخ کرده است و به نظر می رسد که رمی ها می خواهند یک برنامه دیگر برای تابستان خود تدارک ببینند و در تور پیش فصل خود راهی بارسلونا نشوند.
در 24 ساعت آینده بارسلونا شروع به بازگرداندن پول های دریافت شده برای تکت این دیدار از هواداران می کند.
بارسلونا اعلام کرد لغو این مسابقه از کنترل این تیم خارج بوده و بر اساس تصمیم آاس رم بوده است و بخش حقوقی این باشگاه در حال بررسی اقدام احتمالی علیه رم برای خسارات وارده به بارسلونا و هوادارانش به دلیل این تصمیم غیر منتظره و غیر موجه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала