اخراج پناهندگان اوکراینی از خانه های هلندی ها

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر اخراج پناهندگان اوکراینی از خانه های هلندی ها
اخراج پناهندگان اوکراینی از خانه های هلندی ها - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
ساکنان هلند به دلیل تعطیلات تابستانی شروع "بیرون راندن" پناهندگان اوکراینی از خانه های شان را آغاز کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه‌ی NU.nl اعلام کرد که شهرداری ها در هلند خود را برای هجوم پناهجویان اوکراینی به سرپناه ها آماده می کنند، زیرا مردم محلی که آنها را میزبانی کرده اند نمی خواهند در تابستان آنها را در خانه های خود تنها بگذارند.
یکی از شرکت کنندگان در روند پذیرش پناهندگان گفت: اگر ما به جایی می‌رویم"گربه ها به یک پانسیون یا "هتل های حیوانات خانگی" فرستاده می شوند، اوکراینی ها نیزبه سرپناه های شهرداری خواهند رفت، بله، این یک واقعیت تلخ است."
به گفته این نشریه، در حال حاضر حدود 1200 پناهنده اوکراینی در منطقه برابانت مرکزی و غربی در خانه های شخصی مردم زندگی می کنند. در عین حال، خانواده های میزبان به مقامات محلی با این سوال مراجعه می‌کنند که آیا می توانند در تابستان پناهندگان را در خانه های خود جای دهند یا خیر؟
یک نهاد امنیتی منطقه برابانت- زویدوست گفت: "گاهی اوقات اوکراینی‌ها واقعاً در پناهگاه‌ها رها می‌شوند. این نهاد اشاره کرد که ساکنان محلی "آغوش گرم و خانه های خود را باز کردند، بدون اینکه متوجه تاثیر آن باشند".
این به گفته این نهاد امنیتی: "ماه عسل تمام شد، کافی است. اکنون یک شمار زیادی از مردم به ما مراجعه می‌کنند و می گویند: من به تعطیلات می روم و نمی خواهم اوکراینی ها در خانه من تنها بمانند."
در حال حاضر حدود 800 اوکراینی با خانواده های میزبان در این منطقه زندگی می کنند. به گفته این نشریه، در هفته های آینده آنها ممکن است مجبور شوند به پناهگاه های رسمی بازگردند.
اداره امنیت منطقه هلندزمیدان نیز گزارش داده است، پناهندگانی که از اوکراین هستند از خانواده های میزبان اخراج شده اند. دلیل این اخراج می تواند متفاوت باشد، از کمبود جا گرفته تا "مشکلات بین خانواده میزبان و مهمانان" .
بر اساس گزارش سازمان ملل، از 24 فبروری بیش از هشت میلیون اوکراینی به کشورهای همسایه وارد شده اند. از آغاز عملیات ویژه، بیش از 1.3 میلیون نفر به روسیه، بیش از 4.1 میلیون نفر به لهستان، بیش از600 و 90 هزار نفر به رومانی و بیش 525 هزار نفر به اسلواکی فرار کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала