عملیات بالگردهای تهاجمی Ka-52 روسیه + ویدئو

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Вертолет Ка-52 "Аллигатор" на соревнованиях в рамках Международного конкурса «Авиадартс-2018» в Краснодарском крае
Вертолет Ка-52 Аллигатор на соревнованиях в рамках Международного конкурса «Авиадартс-2018» в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه نوار ویدئویی از کار هلیکوپترهای شناسایی و تهاجمی Ka-52 در عملیات ویژه اوکراین را منتشر کرد
وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار رزمی هلیکوپترهای جنگی - تهاجمی Ka-52 روسیه در جریان یک عملیات ویژه را منتشر کرده است.
پرواز این هلیکوپترهای تهاجمی در سوپر ارتفاعات کم انجام شد. خدمه از فاصله 6 کیلومتری به استحکامات و خودروهای زرهی نیروهای مسلح اوکراین حمله کردند. اهداف مورد اصابت موشک های "ویخر" قرار گرفتند.
هلیکوپترهای Mi-8AMTSh Terminatorبا تیم های آتش نشانی، وظایف پوشش هوانوردی رزمی را انجام دادند.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала