Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنج مهاجم مناسب برای یونایتد؛ لائوتارو، آبراهام…

© Photo / MU / MUManchester United
Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
منچستریونایتد به دنبال تقویت خط حمله خود برای فصل بعد است و 5 مهاجم که می‌توانند برای این باشگاه مناسب باشند، در بازار نقل‌وانتقالات وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، خرید مهاجم هدف یکی از اولویت‌های منچستر یونایتد در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان پیش رو می‌باشد و اریک تن هاگ سرمربی جدید این تیم تلاش دارد تا بهترین گزینۀ ممکن را به خدمت بگیرد.
ستاره‌های زیادی به منچستریونایتد لینک شده اند و مدیران این باشگاه نیز گزینۀ‌های زیادی روی میز دارند و به بررسی شرایط آن‌ها می‌پردازند.
با این حال کارشناسان 5 مهاجم را به منچستریونایتد پیشنهاد می‌کنند که دارای توانایی‌های زیادی اند و مناسب به سبک تن هاگ نیز می‌باشند.
مهاجمان چون تامی آبراهام از آس رُم، پاتریک شیک از لورکوزن، جاناتان دیوید از لیل، ویکتور اوسیمناز ناپولی و لائوتارو مارتینز از اینترمیلان، در بازار نقل‌وانتقالات حضور دارند و یونایتد اگر بخواهد، می‌تواند یکی و دو تا از این بازیکنان خود را بخرد و از حضور شان سود ببرد.
همۀ این بازیکنان در فصل گذشته توانایی‌های خودشان را در تیم‌های شان ثابت کرده‌اند و قطعاً در یونایتد نیز خواهند درخشید.
این در حالی‌ست که یونایتد بیشتر تمایل به جذب آنتونی مهاجم آژاکس که سابقۀ همکاری با تن هاگ در کارنامه‌اش دیده می‌شود، دارد و دیده شود که در نهایت چه کسی را جذب خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала