هفت سال حبس بخاطر تیراندازی از تفنگ بادی

© AFP 2023 / Ruslan ShamukovСотрудники полиции и скорой помощи возле огороженного входа на станцию "Технологический институт" в Санкт-Петербурге
Сотрудники полиции и скорой помощи возле огороженного входа на станцию Технологический институт в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
پولیس آستاراخان: راننده هیوندای سولاریس درگیری جاده ای را برانگیخت و با استفاده از تفنگ بادی خود به موتر سرویس تیراندازی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کانال تلگرامی پولیس آستاراخان خبرداده و در صحبت های اداره پولیس محل آمده است: "این فرد بازداشت شده در جریان تحقیقات گفت که مرتکب عمل غیرقانونی نشده است، زیرا به نظر او، راننده موتر سرویس وی را "بریده" است و اسلحه از یک وب‌سایت آگهی رایگان خریداری نموده است".
به گفته پولیس، این مرد 34 ساله سابقه جرمی دارد. وی با تیراندازی به شیشه پیشروی و شیشه کناری موتر سرویس آسیب رسانده و سپس از محل جرم فرار نموده هست، اما خیلی زود بازداشت شده توقف گردیده هست. او به جرم بدماشی با استفاده از سلاح تا 7 سال حبس محکوم می شود. گفته میشود که در اثر این حادثه به راننده و سرنشینان سرویس آسیبی نرسیده است.
پیش از این مشخص شده بود که در سانکت پتربورگ، یک راننده تکسی به مسافر مست تجاوز کرد. او به جرم خود اعتراف نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала