Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا بار دیگر پیشنهاد یونایتد را رد کرد؛ هالندی در نیوکمپ می‌ماند؟

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
گزارش‌ها از انگلیس می‌رساند که بارسلونا آخرین پیشنهاد منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن فرانکی دی‌یونگ را رد کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، پیگیری منچستریونایتد برای جذب فرنکی دی یونگ هافبک هالندی بارسلونا همچنان ادامه دارد و طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی این بازیکن هالندی اولویت اریک تن‌ هاگ برای تقویت خط میانی شیاطین سرخ محسوب می‌شود.
این باشگاه پیشرفت‌های نیز در راه به خدمت گرفتن دی‌یونگ داشته و سران این تیم خوشبین اند تا ستاره هالندی را به خدمت بگیرند.
یونایتد چندی قبل پیشنهادی به ارزش 60 میلیون یورو به اضافه 20 میلیون پاداش به بارسلونا ارائه داد اما بلوگرانا این پیشنهاد را با قاطعیت رد و از شیاطین سرخ درخواست 80 میلیون یورو کرد.
طبق گزارش رسانه‌های نزدیک به باشگاه منچستریونایتد، این تیم در آخرین مورد پیشنهاد خودش را 5 میلیون یورو بهبود بخشید اما سران بارسا این پیشنهاد را رد کردند و همچنان اصرار به درخواست اولیه شان دارند.
دیلی میل گزارش داده که بارسلونا پس از فعال شدن اهرم اقتصادی، تمایل چندان به فروش دی‌یونگ ندارد و تنها در صورتی این بازیکن را خواهد فروخت که پیشنهاد مطابق درخواست شان باشد.
پیشنهاد دوم یونایتد در حالی رد می‌شود که هنوز مذاکرات متوقف نشده و طرفین در حال‌ گفت‌وگو اند و اگر شیاطین سرخ پیشنهاد شان را بهبود بخشند، ممکن دی‌یونگ راهی اولدترافورد شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала