Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل-کاردیف؛ نزدیک‌تر از پیش+ عکس

© AFP 2023گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale
گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
گرت بیل اسطوره رئال مادرید مذاکرات‌اش برای انجام انتقال رایگان به کاردیف سیتی است.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌ی ولزآنلاین با انتشار گزارشی مدعی شده که گرت بیل مهاجم رئال مادرید در حال گفتگو با باشگاه کاردیف سیتی است تا به صورت رایگان به این تیم بپیوندد.
این بازیکن در 22 جون از مرکز تمرینی باشگاه بازدید کرد و با مدیر استیو موریسون درباره آینده‌اش صحبت نمود.
در فرجام همین ماه قرارداد بیل با رئال به پایان می‌رسد و او گزینه‌های زیادی روی میز دارد و می‌تواند به زودی درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.
وینسنت تان مالک کاردیف سیتی نیز از احتمال جذب بازیکن سابق تاتنهام هیجان زده است. رییس مهمت دالمان با نمایندگان این بازیکن در تماس بوده ولی با این حال، هنوز چیزی نهایی نشده است.
بیل به ولز کمک کرد تا برای اولین بار به جام جهانی از سال 1958 برسد. او اکنون به دنبال زمان بازی ثابت است تا آمادگی خود را قبل از مسابقات جام جهانی قطر در نوامبر حفظ کند.
کاردیف سیتی می‌تواند به او این فرصت را بدهد که این کار را انجام دهد. علاوه بر این، این شهر زادگاه او است و خانواده‌اش هنوز در آنجا زندگی می‌کنند، که می‌تواند عاملی در تصمیم نهایی او باشد.
بیل البته در مورد احتمالا آینده‌اش به فوتبال دیلی گفت: "من مقصدهای احتمالی را می‌شناسم. صادقانه بگویم، واقعاً نمی‌دانم که آیا استاندارد تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. احساس می‌کنم هرگز واقعاً کیفیتم را روی توپ از دست نمی‌دهم، بنابراین حدس می‌زنم که این مکالمه‌ای است که باید انجام شود."
گرت بیل می‌تواند تا چند روز دیگر تصمیم‌اش را به کاردیف اعلام کند، حتی اگر تا 16 جولای در تعطیلات باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала