Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیوکمپ نه؛ ورزشگاه لوییس کمپانیس میزبان بازی های خانگی بارسلونا در فصل آینده

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
بارسلونا فصل 2024-2023 را در استادیوم لوییس کمپانیس می گذراند.
به گزارش اسپوتنیک، توافقنامه انتقال موقت باشگاه بارسلونا از ورزشگاه نیوکمپ به "المپیک کمپانی لوئیس" رسما امضا شد و دیدارهای خانگی این تیم در فصل 2024-2023 در ورزشگاه المپیک برگزار می‌شود.
در نشستی میان ‌خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا و آدا کولائو شهردار بارسلونا، توافقات نهایی برای انتقال بازی‌های بارسا در فصل بعد به ورزشگاه "المپیک کمپانی لوئیس" واقع در منطقه مونتژوئیک این شهر به امضا رسید.
این توافق پس از آن پیگیری شد که باشگاه بارسلونا توانست مجوز بازسازی ورزشگاه نوکمپ را از شهرداری شهر بارسلون دریافت کند تا در فصل 2026-2025 از نوکمپ جدید رونمایی شود.
اسپورت در بازتاب امضای این توافقنامه نوشت: "انتقال به ورزشگاه المپیک برای بارسا بین 15 تا 20 میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت."
این ورزشگاه هزار نفری که متعلق به شورای شهر بارسلونا است، سال 1929 ساخته شد و برای المپیک 1992 بارسلونا یک بازسازی اساسی را تجربه کرد.
به نوشته اسپورت، ‌ بخشی از هزینه‌ها مربوط به حمل و نقل است که 7.2 میلیون یورو برآورد شده و مابقی مواردی مانند بهبود رختکن یا اجاره محل برگزاری است که به‌طور کامل توسط باشگاه آبی اناری‌ها پرداخت خواهد شد
نام این ورزشگاه از یک سیاستمدار کاتالان گرفته شده و پنجمین استادیوم بزرگ اسپانیا به حساب می آید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала