Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم اسبق بارسلونا به 22 ماه حبس تعلیقی محکوم شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اتوئو
اتوئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
مهاجم سابق بارسلونا به خاطر فرار مالیاتی به 22 ماه زندان محکوم شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ساموئل اتوئو، ستاره اسبق باشگاه بارسلونا و رئیس کنونی فدارسیون فوتبال کامرون پس از اقرار به فرار مالیاتی 4میلیون دالری در دوران حضورش در نیوکمپ، از خطر 22 ماه حبس در زندان اسپانیا قسر در رفت.
ستاره 41 ساله سابق چلسی در دادگستری اسپانیا حاضر شد و به فرار مالیاتی 4 میلیون دالری بین سالهای 2006 تا 2009 در دوران حضورش در بارسلونا اعتراف کرد.
اتوئو پیش از این وکیل سابقش خوزه ماریا مسایس را متهم و عامل این اتفاق دانسته بود که مسایس هم به یک سال حبس تعلیقی محکوم شده بود.
اتوئو در دادگاه در مورد مسایس گفت:
"حقایق را می پذیرم و جریمه ها را خواهم پرداخت اما باید بگویم که در آن زمان بچه بودم و همیشه کاری را انجام دادم که پدرم (اشاره به وکیلش) از من خواست که انجام بدهم."
در دادرسی اتهامات اتوئو، محکومیت چهار سال و 6 ماه حبس برای وی و مدیربرنامه اسبقش پیشنهاد شده بود و در ادامه مدت محکومیت وی به 22 ماه تعلیقی تقلیل پیدا کرد.
چنین احکامی در اسپانیا رایج است و در مورد محکومیت‌های دو سال یا کمتر برای افرادی که سابقه کیفری ندارند، چنین احکامی صادر می‌شود.
اتوئو به زندان نمی رود چرا که حبس وی حالت تعلیقی دارد و اگر این جرم را تکرار کند، حبس برای وی اعمال خواهد شد. این ستاره در دوران حضورش در بارسا در 199 بازی 130 گل زده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала