Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین کاپیتان چلسی مشخص شد

© REUTERS / ALASTAIR GRANTSoccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
جاناتان کلاوس، مدافع فرانسوی و ملی‌پوش باشگاه لنس، جانشین سزار آزپلیکوئیتا در چلسی خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، سزار آزپلیکوئیتا، مدافع و کاپیتان باشگاه چلسی، یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و با این حال وی خواهان جدایی از این تیم و پیوستن به بارسلونا است.این بازیکن از چند ماه قبل مذاکرات برای پیوستن به بارسلونا را آغاز کرده و به نظر می‌رسد که چلسی شانسی برای حفظ وی ندارد.
آبی‌ها که قبل از این دو مدافع دیگر یعنی کریستنسن و رودیگر را از دست داده‌اند، قبل از این که سومین مدافع را نیز از دست دهند، به دنبال جانشین خوب برای وی اند و طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، جاناتان کلاوس، مدافع فرانسوی و ملی‌پوش باشگاه لنز، گزینۀ اصلی این باشگاه محسوب می‌شود.
چلسی تابستان گذشته نیز به دنبال این بازیکن بود اما باشگاه لنز پیشنهاد آبی‌ها را رد کرد و اجازه نداد تا جاناتان کلاوس تیم را ترک کند. شانس آبی‌ها حالا بیشتر از فصل گذشته است زیرا جاناتان وارد آخرین سال قراردادش شده و اگر تمدید نکند، ممکن به صورت آزاد در پایان فصل جدا شود.
اتلتیکومادرید نیز به دنبال جاناتان است و این موضوع کار را اندکی برای آبی‌ها دشوار ساخته است. کلاوس تا جون 2023 با لنز قرارداد دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала