Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر اجرایی یونایتد: "خبرچین ها" از تیم رفتند، برای جذب دی یونگ تلاش میکنیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در تلاش است تا بتواند با بستن تیمی منسجم خود را با کدر فنی و بازیکنان جدید برای فصل بعد آماده کند.
به گزارش اسپوتنیک، ریچارد آرنولد مدیر اجرایی منچستریونایتد در شب و روزهایی که یونایتد به دنبال تقویت تیمش برای فصل آینده است، صحبت های محکم و البته دلگرم کننده برای هواداران یونایتد کرده است.
آرنولد که در یک رستوارنت و در حالی که آب جو (بیر) نیز در ویدیو و عکس ها دیده میشود در دیدار با هواداران یونایتد، ابتدا در صحبتی جنجالی ابتدا گفت: دو بازیکنی که اخبار رختکن را به بیرون درز میدادند و باعث حاشیه در تیم میشدند از این جمع ما جدا شدند و تیم را ترک کردند.
وی در خصوص انتقال فرنکی دیونگ نیز گفت:

مدیران فنی و سرمربی ۲۳۰ میلیون یورو بودجه در اختیار دارند و تامین هستند . هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب روی نهایی کردن جذب فرانکی دی‌یونگ کار میکنیم. ما نمیگزارم‌ اهدافی که کادر فنی میخواهد از دست برود. ما طی ۱ دهه گذشته حدود ۱ میلیارد یورو هزینه کرده‌ایم، اما بسیاری میروند سر تمرین تیم و میگویند که این ۱ میلیارد که خرج شده کجاست؟ مدیران قبلی (وودوارد) به جای هزینه درست، این پول را حیف و میل کردند.

مدیر اجرایی یونایند همچنان گفت:
ما میخواهیم الدترافورد و کمپ تمرینی باشگاه را مدرنیته کنیم که برای این کار ۳۰۰ میلیون یورو پول نیاز داریم که باید از طریق سرمایه‌گذاران تامین شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала