شرمساری امریکایی ها از رقصیدن بایدن در کلیسا + ویدیو

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме
Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2022
عضو شوید
خوانندگان نیویورک پست از رقصیدن رئیس جمهور امریکا در بیرون از کلیسای دلاور شرمنده هستند.
به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان وب سایت نیویورک پست از "رقص" جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده هنگام بیرون شدن از کلیسایی در دلاور انتقاد کردند.
روز پیش، بایدن به دلیل اینکه نتوانست پایش را از پایه پدال خارج کند، از بایسکل خود به پایین افتاد. به گفته کاخ سفید، رئیس جمهور ایالات متحده آسیبی ندیده است. سپس در شهر ریحبوت بیچ بایدن که کلیسا را ​​به سمت لیموزین ترک کرد، شخصاً از او پرسیده شد که چه احساسی دارد. در پاسخ، رئیس کاخ سفید به طور پویا سه بار پرید و مشت های خود را بالا برد. حرکات او از سوی دوربین ها ثبت شد.
Президент США Джо Байден в Восточном зале Белого дома  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2022
جو بایدن از روی بایسکل افتاد+
نیویورک پست نوشت، که پرش های بایدن مانند جیگ بود، یک رقص قدیمی بریتانیایی. خوانندگان هم همین نظر را داشتند. "خوب، این رقص خنده دار به طور قطع هر نظریه ای درباره زوال عقل پیشرونده بایدن را رد می کند، درست است؟ یا او چه چیزی را می خواست به ما ثابت کند؟" یکی از آنها پرسید "خوب است که او کمی جیک کرد! نگران بودم که او پیر، ناتوان و ناتوان است، اما اکنون "رقص کوچک او" را می بینم که مخصوصاً پس از تصادف با دوچرخه او ساخته شده است و می فهمم که همه چیز درست است".
گزارشگر دیگر با کنایه خاطرنشان کرد: "این چیز جدید او است - پریدن یا دویدن. حدس می‌زنم او سعی دارد به ما نشان دهد که چقدر سالم و قابل دوام است".
امریکایی دیگر فریاد می زند: "اوه، آن سه مرحله بوسا نوا هستند. آیا این یک رویای بد است یا واقعاً اتفاق می افتد؟".
در پایان اظهارات آمده است: "همه اینها برای ایالات متحده بسیار ناراحت کننده و شرم آور است. پیش از این، محافظه‌کار آمریکایی در مطالب خود این سوال را مطرح کرده بود که آیا بایدن به دلیل کهولت سن و مشکلات بهداشتی مرتبط، می‌تواند برای دومین بار به عنوان رئیس دولت انتخاب شود؟
حادثه بایسکل اولین باری نیست که یک رهبر امریکایی در انظار عمومی زمین می خورد یا حتی می افتد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала