نخست‌وزیر انگلیس: خستگی از موضوع اوکراین در حال شکل گیری است

© AP Photo / Matt Dunham نخست‌وزیر انگلیس: خستگی از موضوع اوکراین در حال شکل گیری است
 نخست‌وزیر انگلیس: خستگی از موضوع اوکراین در حال شکل گیری است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2022
عضو شوید
نخست وزیر انگلیس می‌گوید که خستگی از موضوع در اوکراین در جهان در حال شکل گیری است .
بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس که برای دومین بار از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، به کی‌یف سفر کرده است گفت که جهان از موضوع اوکراین خسته شده است.
او در صحبت با شبکه تلویزیونی اسکای نیوز گفت: "سفر به اوکراین بسیار مهم است، به ویژه در این زمان دشوار. ما نگران هستیم که کمی خستگی از موضوع اوکراین در سراسر جهان ظاهر شود."
جانسون گفت: این مهم است که انگلیس همچنان نشان دهد که برای مدت طولانی از اوکراین حمایت می کند و نسبت به خطر "خستگی از موضوع اوکراین" هشدار می‌دهد
نخست وزیر انگلیس افزود: زمانی که خستگی اوکراین شروع می‌شود، بسیار مهم است که نشان دهیم برای مدت طولانی با آنها هستیم و به آنها انعطاف‌پذیری استراتژیک مورد نیازشان را می‌دهیم.
بوریس جانسون نخست وزیرانگلیس برای دومین بار از آغاز بحران اوکراین برای دیدار با ولودیمیر زلنسکی به این کشور سفر کرده است.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала