Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پزشک فراعنه: "صلاح با مصدومیت در فینال لیگ قهرمانان بازی کرد"+ ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر محمد صلاح
محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2022
عضو شوید
پزشک تیم ملی مصر تأیید کرد که محمدصلاح با داشتن مصدومیت در فینال لیگ قهرمانان برای لیورپول بازی کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ماه گذشته رئال مادرید برابر لیورپول به برتری رسید تا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. اما حالا محمد أبو العلا پزشک تیم ملی مصر تأیید می‌کند که محمد صلاح در آن دیدار آمادگی جسمانی نداشت و با مصدومیت به میدان رفت.
به گفته پزشک فراعنه، صلاح در دیدار فینال جام حذفی مقابل چلسی در روز 14 می که لیورپول در ضربات پنالتی پیروز شد، آسیب دید. او تنها 33 دقیقه بازی کرد و سپس جایش را به دیوگو جوتا داد.

محمد أبو العلا به On Time Sports گفت: "مصدومیت صلاح در فینال جام حذفی از ناحیه عضلات کشنده رخ داد. سپس او مقابل ولوز و در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و همه اینها تنها در 14 روز بود. ما آماری را خواندیم که او دومین بازیکن برتر از نظر دقایق بازی در این فصل است. با وجود این آسیب دیدگی، محمد صلاح موفق شد تمام 90 دقیقه دیدار فینال لیورپول مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان را انجام دهد. شاید به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی، این مصری در سطح تیز معمول‌اش جلوی دروازه ظاهر نشد. او نتوانست دروازه را پیدا کند و نتوانست کمکی کند زیرا سرخ‌ها با شکست 1-0 شکست خوردند."

محمد أبو العلا همچنین فاش کرد که عزیز مصر خود را تحت فشار قرار داد تا در بازی شرکت کند. او ادامه داد: "ما بازیکنان را با گزارش‌های پزشکی می‌فرستیم و دریافت می‌کنیم و لیورپول می‌گوید که او درد دارد و باید عکس‌برداری اشعه ایکس انجام دهد، بازیکنی 100% متناسب وجود ندارد، اما این سوال وجود دارد که آیا او می‌تواند به خودش فشار بیاورد و بدون خطر بازی کند. باشگاه فکر کرد که یک بازی کافی است و ما بازی گینه را انتخاب کردیم زیرا بازی دوم مقابل اتیوپی برای او سخت بود که در یک پرواز طولانی سفر کند. او بعد از سه روز نتوانست بازی دیگری انجام دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала