Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش دیرهنگام رییس باشگاه رئال مادرید به ناکامی در جذب امباپه

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
عضو شوید
پرز به این باور است که امباپه به دلیل فشارهای سیاسی و اقتصادی نظرش در خصوص پیوستن به جمع کهکشانی‌ها تغییر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، داستان کیلیان امباپه و انتقال به رئال مادرید به طور رسمی خاتمه یافت و اکنون ستاره فرانسوی قرارداد خود را با پی اس جی تمدید کرده است و همچنان در جمع پاریسی ها حضور دارد.
فلورنتینو پرز، رییس عامل باشگاه رئال مادرید در تازه‌ترین مصاحبه‌اش از ماجرای ناکامی در جذب کیلیان امباپه پرده برداشته است.
او در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی "ال‌چیرینگیتو" اسپانیا درباره به خدمت گرفتن اورلین چوامنی از موناکو پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌جرمن گفت:
"امباپه به من خیانت نکرد. کیلیان بارها و بارها به ما گفت که آرزویش بازی برای رئال مادرید است اما سپس همه چیز در عرض 15 روز به دلیل فشارهای سیاسی و اقتصادی تغییر کرد. رؤیای او تغییر کرد."
پرز در ادامه در خصوص دست اندازی مقام های فرانسوی در متقاعد کردن این ستاره برای تمدید با پاری سن جرمن گفت:
"امانوئل مکرون با امباپه تماس گرفت که این منطقی نیست. پاری‌سن‌ژرمن به او پیشنهاد داد که رهبر پروژه آنها شود و این همه چیز را تغییر داد. من آن امباپه‌ای را که می‌خواستیم، ندیدم. اینجا اما هیچ‌کس بزرگتر از رئال مادرید نیست و این اصل تغییری نخواهد کرد."
رییس باشگاه رئال مادرید در پایان گفت:
"امباپه یک خواننده یا بازیگر سینما نیست، او بازیکن تیم است و در یک تیم همه برابر هستند. هیچ کس بالاتر از دیگران نیست. کیلیان در تمام عمرش گفته بود که رویایش بازی کردن برای مادرید است و در نهایت ... او روزهای بسیار بدی را سپری کرد."
تصمیم امباپه برای امضای قرارداد جدید با پاری سن ژرمن و پشت کردن به توافق با رئال مادرید یکی از جنجالی‌ترین حواشی پنجره تابستانی بود.
با این حال به نظر می‌رسد که داستان این بازیکن فرانسوی با رئال مادرید به پایان نرسیده و این بازیکن نسبت به خریدهای جدید این باشگاه واکنش نشان داده است.
شوامنی پس از پیوستن به رئال مادرید مدعی شده بود که امباپه از تصمیم او برای ترک موناکو خبر داشته و از این بازیکن خواسته که به پی اس جی بیاید.
امباپه روز گذشته تصویری از خودش در کنار فلورنتینو پرز در مراسم معارفه‌اش به عنوان خرید جدید رئال مادرید منتشر کرد تا خوشحالی خودش را از این اتفاق ابراز کند و امباپه با استفاده از دو شکلک دست زدن، به نوعی تغییرات جدید در ترکیب رئال مادرید را مورد تحسین قرار داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала