Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک جوان بارسلونا در آستانۀ تمدید

© AFP 2023 / Franck FifeХавбек «Барселоны» Педри на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Хавбек «Барселоны» Педри на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
عضو شوید
هافبک جوان بارسلونا با این باشگاه یک قرارداد جدید به امضا می رساند.
به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش اسپورت، جلسه نمایندگان باشگاه بارسلونا با مدیر برنامه های گاوی برگزار شد. بارسلونا برای این بازیکن تمدید 4 ساله + بند فسخ 1 میلیارد یورویی پیشنهاد کرده است .
جلسه به رهبری متئو آلمانی از بارسلونا و ایوان دلا پنیا مدیر برنامه های گاوی برگزار و به پایان رسید. این جلسه که 1 ساعت طول کشید در سیوتات اسپورتیووا خوان گمپر انجام گرفت و با احساسات خوب از سوی دو طرف به پایان رسید .
هنوز توافق نهایی نشده است اما بارسلونا و ایجنت گاوی مطمئن هستند که این بازیکن به کارش در نیوکمپ ادامه خواهد داد زیرا پیشرفت خوبی در مذاکرات اتفاق افتاده است .
در همین حال، فابریتزیو رومانو، مارکا و رادیو کاتالونیا هم خبر داده که بارسلونا تنها یک قدم تا تمدید قرارداد گاوی فاصله دارد.
طبق این گزارش، پس از یک سری طولانی از مذاکرات میان مدیر برنامه های این هافبک 17 ساله و باشگاه بارسلونا، به نظر می رسد که نتیجه جلسه امروز میان طرفین مثبت بوده است.
علاقه شخصی گاوی به ژاوی هرناندز، سرمربی این روزهای بارسا، از عوامل مهمی است که بارسا را به نگه داشتن او امیدوارتر کرده.
باشگاه کاتالان احتمالا با تقاضای ایجنت گاوی برای افزایش قابل توجه دستمزد او تا حدودی مخالفت خواهد کرد. چرا که باشگاه معتقد است او به‌عنوان جوانی 17ساله سال‌های زیادی برای کسب تجربه فرصت دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала