Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم پیکه از اتهامات دروغین؛ مدافع بارسا به دادگاه می‌رود

© REUTERSجرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2022
عضو شوید
جرارد پیکه از اتهاماتی که بر وی پس از جدایی از شکیرا وارد شده، عصبانی است و برای این که حقیقت ثابت شود، به دادگاه می‌رود.
به گزارش اسپوتنیک، از زمانی که اخبار جدایی جرارد پیکه و شکیرا منتشر شد، تشخیص واقعیت از شایعه سخت بود، زیرا اسپانیایی و کلمبیایی شایعات مختلفی را در مورد این زوج منتشر و فضا را مه آلود کردند.
در بسیاری از داستان‌هایی که صحت و سقم آن مشخص نیست، جرارد پیکه مقصر شناخته شد و این مدافع اسپانیایی به خیانت و پنهان‌کار متهم شد.
پیکه اصلا از این موضوع راضی نیست و می‌خواهد برای تشخیص حقیقت این موضوع را به دادگاه بکشاند و مقصر اصلی را معرفی کند.
به گفته منابعی که با '20minutos' مصاحبه کرده اند، پیکه از نحوه شکل‌گیری کل وضعیت و نحوه لکه دار شدن تصویرش در انظار عمومی بسیار عصبانی است و می‌خواهد سیاه و سفید تفکیک شود.
با این حال اطلاعات کمی در مورد جدایی پیکه و شکیرا وجود دارد و علیرغم درخواست خوانندۀ کلمبیایی برای حفظ حریم خصوصی و احترام از جانب هواداران، این خلأ اطلاعات با ادعاهایی پر شده است که ممکن است قابل تأیید باشد یا نباشد.
برخی‌ها ادعا می‌کنند که پیکه قبل و در حین جدایی از شکیرا، به این خوانندۀ کلمبیایی خیانت کرده است و وی با استخدام تیمی از جاسوسان این موضوع را کشف کرده است.
برخی دیگر ادعا می‌کنند که پیکه از زمانی که خانۀ مشترک را ترک کرد، در آپارتمان خودش مهمانی‌های مجلل برگزار می‌کند و با دختران زیادی همبستر شده است.
زمان، و شاید دادگاه نشان خواهد داد واقعیت چیست و آیا خشم پیکه موجه است یا خیر. در حال حاضر تنها چیزی که در حال حاضر ثابت شده، این است که مدافع اسپانیایی در شرایط خوبی قرار ندارد و او به خوبی از این موضوع آگاه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала