Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم لیورپول در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
به احتمال فراوان، مهاجم سنگالی لیورپول را فصل آینده در بایرن مونیخ خواهیم دید.
به گزارش اسپوتنیک، ابریتزیو رومانو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده که بایرن مونیخ در آستانه عقد قرارداد با مانه قرار دارد و به زودی جزئیات توافق شخصی بازیکن با قهرمان آلمان هم منتشر خواهد شد.
در همین حال، روزنامه دیلی استار اعلام کرد که باشگاه بایرن مونیخ و لیورپول بر سر انتقال مانه به توافق دست پیدا کرده‌اند. لیورپول برای فروش مانه 40 میلیون پوند می‌خواهد و ظاهرا بایرن مونیخ با پرداخت این مبلغ موافقت کرده است.
از نظر باواریایی‌ها بازیکنی که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با لیورپول باقی مانده بیش از 35 میلیون یورو نمی‌ارزد اما به عقیده طرف انگلیسی این پیشنهاد برای بازیکنی در حد مانه مضحک است.
با در نظر گرفتن رسمی شدن انتقال داروین نونیز مهاجم بنفیکا به لیورپول، این احتمال وجود دارد که سرخ پوشان مرسی‌ساید از موضع قبلی خود کمی کوتاه بیایند، چرا که با حضور بازیکنان دیگری مانند محمد صلاح، روبرتو فیرمینو، لوئیز دیاز، دیوگو ژوتا و تاکومی مینامینو، ترافیک خط حمله لیورپول افزایش پیدا می‌کند.
در صورت پیوستن مانه به بایرن مونیخ این احتمال زیاد است که سران باشگاه با جدایی روبرت لواندوفسکی از تیم موافقت کنند. مانه از سال 2016 در لیورپول بازی می کند.
او یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار لیورپول است که سهم بسزایی در موفقیت های اخیر این باشگاه داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала