Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راه‌اندازی پانزدهمین دور رقابت‌های انتخابی پرورش اندام در کابل

© Photoمسابقات پرورش اندام کابل
مسابقات پرورش اندام کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
رقابت های انتخابی زون شرق کابل با شرکت بیش از 173 ورشکار در کابل برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، اداره تربیت بدنی و ورزش طالبان در خبرنامۀ از برگزاری پانزدهمین مسابقات انتخابی زون شرق شهر کابل خبر داده است.
در این رقابت‌ها، 173 ورزشکار در رشته‌های پرورش اندام، اتلیتیک فیزیک و سپورت فیزیک از 38 کلپ ورزشی مربوط به این زون، شرکت کرده بود.
در این مسابقات چهره‌های تازه و جوانان مستعد از کلپ‌های پرورش اندام و فتنس زون شرق شهر کابل توانستند در سه کلاس ورزشی (ده دسته پرورش اندام از وزن 55 الی +90 کیلوگرام، شش دسته اتلیتیک فیزیک از قد 165 سانتی الی +180 سانتی متر و شش دسته سپورت فیزیک از قد 165 الی +180 سانتی متر) با هم رقابت نمودند.
از این میان، در هر دسته و هر کلاس ورزشی به تعداد سه سه نفر با دستیابی به مقام‌های سوم الی نخست توانستند جواز حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را به دست آورند که با اهدای دیپلم‌های ورزشی، کپ و مدال‌های مقامی، مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.
این رقابت‌ها که میان ورزشکاران زون‌های چهارگانه در شهر کابل راه اندازی شده است از هفته گذشته تاریخ 18 جوزا آغاز و تا آخرین روزهای ماه جوزا بر اساس پلان تقویمی فدراسیون ملی پرورش اندام و فتنس به صورت نوبتی میان ورزشکاران سایر زون‌ها نیز ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала