Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اصرار "همیلتون" به حضور در "گرندپری کانادا" با وجود مصدومیت

© REUTERS / Gonzalo FuentesMercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017
Mercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
لوئیس همیلتون با وجود مصدومیت از ناحیه کمر و درد شدید، در گرندپری کانادا اشتراک خواهد کرد و نمی‌خواهد این مسابقۀ مهم را از دست دهد.
به گزارش اسپوتنیک، لوئیس همیلتون که در جریان مسابقات فرمول یک آذربایجان در پیست شهر باکو از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد و به دشواری از موترش بیرون آمد، اصرار به اشتراک در مسابقات گرندپری کانادا دارد.
همیلتون روز دوشنبه در پستی در شبکه‌های اجتماعی گفت:" دیروز سخت بود و من هنگام خوابیدن مشکل داشتم، اما امروز با احساس مثبت از خواب بیدار شدم. کمرم کمی زخم و کبود شده است اما خوشبختانه چیز جدی نیست. من طب سوزنی و فیزیوتراپی انجام داده‌ام و همراه تیمم هستم تا با آن‌ها برای بهبودم بیشتر کار کنم. ما باید به مبارزه ادامه دهیم. من این آخر هفته آن‌جا(گرندپری کانادا) خواهم بود. من آن را مسابقه از دست نمی‌دهم."
مسابقات جایزه بزرگ کانادا یک شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد و به ناوقت همان شب به پایان خواهد رسید و همیلتون با مرسدس در این مسابقات حاضر خواهد شد.
با این حال اگر شرایط همیلتون مناسب نباشد، استوفل واندورن بلجیمی که دو فصل را در مک لارن سپری کرد و نیک دو وریس، قهرمان فرمول E، دو گزینه مرسدس هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала