Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره دورتموند، در صدر فهرست خریدهای یونایتد

© REUTERS / Giorgio PerottinoBorussia Dortmund
Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2022
عضو شوید
منچستریونایتد 11 خروجی در تابستان خواهد داشت و چندین و چند بازیکن به خدمت خواهد گرفت که جود بلینگهام در صدر فهرست خریدهای این تیم قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در پنجره‌ نقل‌وانتقالات تابستانی، خرید و فروش‌های زیادی خواهد داشت زیرا اریک تن‌هاگ سرمربی جدید شیاطین سرخ، به دنبال تغییرات اساسی در تیم است و می‌خواهد انقلاب بزرگی ایجاد کند.
تا اینجای کار خروج 11 بازیکن از منچستریونایتد قطعی است و به جای این بازیکنان خریدهای بزرگی انجام خواهد شد. شیاطین سرخ با ستاره‌های زیادی در ارتباط هستند و چندین و چند بازیکن را نشانه کرده‌اند تا جذب کنند.
یونایتد با بازیکنانی مانند انگولو کانته، دکلان رایس و کالوین فیلیپس در ارتباط است و به جذب فرانکی دی‌یونگ ستاره بارسلونا بسیار نزدیک شده است.
با این حال The Athletic مدعی است که جود بلینگهام ستاره جوان و انگلیسی دورتموند در صدر فهرست خریدهای تابستانی یونایتد قرار دارد که سران این تیم خواهان جذب این بازیکن توان‌مند است.
این بازیکن جوان نقش اساسی در دورتموند دارد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این تیم حاضر شوند پس از فروش هالند، بلینگهام را نیز از دست دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала