Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه مدعی اصلی "جام جهانی" از دید مانچینی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مانچینی
مانچینی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2022
عضو شوید
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید که تیم‌های آلمان، انگلیس و اسپانیا، شانس زیادی برای قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر دارند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی ایتالیا، فردا شب در ورزشگاه مولینکس و پشت درهای بسته، مهمان تیم ملی انگلیس در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‎‌های اروپا است و دیدار فوق‌العاده دشوار در پیش دارد.
این دیدار برای انگلیس فرصتی برای انتقام شکست در فینال یورو 2020 است و قطعاً سه شیرها تمام تلاش شان را خواهند کرد تا ایتالیا را زمین‌گیر کند.
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا، در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در مورد تقابل با انگلیس و مدعیان اصلی جام جهانی 2022 که در آن آتزوری حضور ندارد، صحبت کرد.
او در مورد دیدار فردا گفت:" فردا بازی سختی خواهد بود. بازی برابر انگلیس همیشه سخت است. نمی‌دانم آن‌ها به این بازی به عنوان فرصتی برای گرفتن انتقام فینال یورو نگاه می‌کند یا نه، ولی این بازی با آن فینال تفاوت خیلی زیادی دارد. فقط کافی است به این توجه کنیم که بازی پشت درهای بسته انجام می‌شود."
مانچینی در ادامه در مورد این که در غیاب تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، چه تیم‌های شانس بیشتر برای قهرمانی دارند، صحبت کرد.
او در این مورد گفت:" فکر کنم انگلیس‌، آلمان و اسپانیا. چهار یا پنج تیم قوی شانس بالایی دارند و می‌توانند به قهرمانی برسند."
مانچینی در حالی در مورد مدعیان جام جهانی صحبت کرده که تیم وی در مرحله پلی آف شکست بدی را برابر مقدونیه شمالی تجربه کرد و از راه‌یابی به جام جهانی باز ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала