Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات میان یونایتد و بارسا؛ "دی‌یونگ" چراغ سبز داد+ عکس

© REUTERS / Vincent WestФутболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao
Футболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2022
عضو شوید
منچستریونایتد مذاکرات خود را برای جذب فرانکی دی‌یونگ با بارسلونا آغاز کرده و به نظر می‌رسد که ستاره هالندی برای حضور در اولدترافورد مشکلی ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا مشکلات مالی فراوان دارد و به همین دلیل نمی‌تواند تا با دست باز در پنجره نقل‌وانتقالات فعالیت کند. این باشگاه برای حل برخی از مشکلات مالی، تصمیم به فروش فرانکی دی‌یونگ ستاره هالندی خود دارد و می‌خواهد با پولی که از درک فروش این بازیکن دریافت می‌کند، ستاره‌های مورد نظر ژاوی را به خدمت بگیرد.
دی‌یونگ 25 ساله اولویت شماره یک اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد، در نقل و انتقالات تابستانی است و این مربی هالندی خواهان حضور شاگرد سابقش در تیم جدیدش است.
دی‌یونگ اما قبل از این با پیوستن به منچستریونایتد مخالفت کرده بود و به صورت علنی گفته بود که قصد خروج از بارسا را ندارد و در این تیم به کارش ادامه خواهد داد.
دیلی میل اما گزارش داده که ستاره هالندی تجدید نظر کرده و آماده است تا زیر نظر تن هاگ در منچستریونایتد بازی کند. طبق این گزارش، دی‌یونگ به توافق شخصی با یونایتد دست یافته و حالا دو باشگاه روی رقم انتقال باید به توافق برسند.
منابع آگاه همچنان از آغاز مذاکرات دو باشگاه خبر می‌دهند و مدعی اند که پیشرفت‌هایی نیز در این راه به وجود آمده و ممکن دو تیم طی روزهای آینده به توافق نهایی دست یابند و دی‌یونگ راهی اولدترافورد شود.
گفته می‌شود که بارسلونا با پول حاصل از فروش دی‌یونگ، برناردو سیلوا و روبرت لواندوفسکی را به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала