Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین پس از تبدیل شدن به دومین گل‌زن تاریخ انگلیس: خیلی افتخار می‌کنم+ عکس

© REUTERS / CARL RECINEWembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match
Wembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2022
عضو شوید
هری کین کاپیتان سه شیرها، با گُلی که برابر آلمان به ثمر رساند، به دومین گُلزن تاریخ فوتبال انگلستان تبدیل شد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، با برگزاری چند دیدار ادامه پیدا کرد که در مهم‌ترین آن آلمان در ورزشگاه آلیانز آرنا، میزبان انگلیس بود و برابر این تیم با نتیجه 1-1 توقف شد.
در این دیدار جوناس هوفمان در 50 تک گُل مانشافت را به ثمر رساند و هری کین در دقیقه 87 گُل تساوی انگلیس را وارد دروازه نویر کرد تا ضمن زدن پنجاهمین گل ملی خود، کشورش از دومین شکست متوالی نجات دهد.
کین که حالا سه گُل با وین رونی بهترین گُلزن تاریخ فوتبال انگلستان فاصله دارد، پس از این بازی ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت که به خود افتخار می‌کند.
او پس از بازی گفت:" من عاشق گلزنی هستم، همیشه گلزنی را دوست داشتم مخصوصا برای کشورم. بنابراین هر زمان که بتوانم به تیم کمک کنم با تمام توان این کار را می‌کنم. این مهمترین چیز است. دو بازی اول که خارج از خانه بود را به پایان رساندیم و اکنون ما دو بازی در خانه داریم و تلاش می‌کنیم تا دو برد به دست آوریم."
او در ادامه افزود:" حتی اگر هم شکست می خوردیم، این بازی نشان دهنده شخصیت خوب ما در خارج از خانه بود. ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم در دقایق پایانی به گل هم برسیم. ما هنوز جا برای پیشرفت داریم و سخت کار می‌کنیم تا این روند را ادامه دهیم."
این بازیکن همچنان توییتی منتشر کرد و در این مورد نوشت:" 50 گل برای انگلیس. خیلی افتخار می‌کنم. برای تک تک آن‌ها ارزش قائل باشید. هیچ کدام از آن‌ها ساده و بی ارزش نیستند."
کین در حالی به این رکورد دست یافته که 48 گل از 50 گل را از داخل محوطه جریمه به ثمر رسانده است. او 35 گل را با ضربه پای راست و 6 گل با پای چپ و 9 گل را با ضربه سر به ثمر رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала