Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساکا برای دومین فصل متوالی بهترین بازیکن فصل آرسنال انتخاب شد+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آرسنال انگلستان
تیم فوتبال آرسنال انگلستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2022
عضو شوید
ستاره آرسنال با رای هواداران این تیم به عنوان بهترین بازیکن فصل توپچی های لندن انتخاب شد.
به گزارش اسپوتنیک، با اعلام باشگاه آرسنال، بوکایو ساکا با کسب 58 درصد آرای هواداران بهترین بازیکن فصل 22-2021 این باشگاه لقب گرفت.
مارتین اودگارد در رده دوم و آرون رمزدیل در رده سوم قرار گرفتند. بوکایو ساکا در فصل 21-2020 نیز به عنوان بهترین بازیکن فصل آرسنال انتخاب شده بود و حال برای دومین فصل متوالی فاتح این عنوان می شود. بوکایو
برای مدت طولانی به نظر می‌رسید که تیم جوان "میکل آرتتا" قصد دارد تمام انتظارات اوایل فصل را با ادعای صعود به جمع چهار تیم برتر و تضمین بازگشت به لیگ قهرمانان برآورده کند.
پس از چنین شروع بدی که باعث شد آن‌ها سه بازی اول خود را بدون گلزنی از دست بدهند، آرسنال با خریدهای تابستانی، آرون رمزدیل، بن وایت، تاکهیرو تومیاسو و مارتین اودگارد، ظاهر جدیدی پیدا کرد.
ستاره‌هایی چون بوکایو ساکا و امیل اسمیت به‌طورمنظم بازی می‌کردند و به نظر می‌رسید که توپچی‌ها را به دوران بزرگ بازگردانند.
اما کم‌تجربگی تیم و یک پایان ضعیف که موجب شد تیم آرتتا در 6 بازی از 12 بازی آخر خود در لیگ شکست بخورد، باعث شد تا رقبایی مانند تاتنهام، برای صعود به لیگ قهرمانان در جایگاه بالاتری قرار بگیرند.
بوکایو ساکا در فصل 22-2021 برای آرسنال 12 گل زد و 7 پاس گل داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала