Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عشق به رئال؛ شوامنی راه امباپه را نرفت+ عکس

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
عضو شوید
اورلین شوامنی، پیشنهاد بهتری از سوی پاریسن‌جرمن نسبت به رئال مادرید دریافت کرده‌ بود، اما تصمیم گرفت تا پیراهن سفید کهکشانی‌ها را برتن کند و به پیشنهاد پُر افتخارترین باشگاه جهان پاسخ مثبت داد.
به گزارش اسپوتنیک، اورلین شوامنی درخشش بسیار خوبی در فصل گذشته برای موناکو داشت و همین موضوع سبب شد تا باشگاه‌های بزرگی چون رئال مادرید، لیورپول و پاریسن‌جرمن به دنبال جذب وی باشند.
ستاره فرانسوی اما عاشق حضور در رئال مادرید بود و همانگونه که رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی شام امروز خبر داده‌اند، انتقال وی به برنابئو نهایی شده و فردا یا پس فردا رسمی خواهد شد.
با این حال فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح حوزه نقل‌وانتقالات، در یک رشته توییت مدعی شده که پاریسن جرمن پیشنهاد بسیار خوب نسبت به رئال مادرید به شوامنی ارائه داد اما این بازیکن تصمیم خودش را تغییر نداد و با رئال توافق کرد.
پاریسی‌ها سعی داشتند تا همانند امباپه که در دقیقه 90 به رئال مادرید پشت کرد و با وجود توافق قبلی با این تیم قرارداد خودش را تمدید کرد، شوامنی را نیز وسوسه نمایند اما ستاره فرانسوی راه کلیان را نرفت و راهش را خودش انتخاب کرد.
شوامنی در حال به رئال مادرید پیوسته است که کریم بنزما و کلیان امباپه وی را در اردوی تیم ملی فرانسه برای پیوستن به تیم باشگاهی شان تشویق کرده بودند.
به این ترتیب رئال مادرید انتقام قضیه امباپه را گرفت و یک ستاره بزرگ را از پاریسن‌جرمن ربود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала