Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: فصل از این بهتر تمام نمیشد؛ رونالدو: تازه فصل شروع شده است

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2022
عضو شوید
رونالدو و مسی شب گذشته با پیراهن های تیم ملی موفق به درخشش و گلزنی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال، آرژانتین به مصاف استونی رفت و با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید.
هر 5 گل این دیدار را لیونل مسی اسطوره آرژانتینی ها به ثمر رساند تا درخششی خیره کننده داشته باشد. مسی با این 5 گل، رکوردشکنی کرد و از فرانس پوشکاش (84 گل) در تعداد گل های ملی عبور کرد.
مسی همچنان پس از 80 سال یک اتفاق را در تیم ملی کشورش تکرار کرد.
خوان آندرس ماروزی، خوزه مانوئل "چارو" مورنو و مسی سه بازیکنی هستند که توانسته اند در طول تاریخ برای ارژانتین موفق به زدن 5 گل در یک بازی بازی میشوند.
ماروزی در جریان پیروزی 6-1 آرژانتین در تورنمنت سال 1941 عنوان کوپا آمریکا 5 گل به اکوادور زد.
سال بعد، مورنو، اسطوره آرژانتینی ها، در جریان پیروزی 12-0 مقابل اکوادور که مقتدرانه ترین برد تاریخ آلبی سلسته است، 5 بار موفق به گلزنی شد.
و حالا یعنی 80 سال بعد، این اتفاق دوباره با 5 گل مسی در مقابل استونیا تکرار شد.
مسی بعد از این درخشش در صفحه اینستاگرامش نوشت:
ممکن نبود فصل را بهتر از این به پایان برسانیم. قهرمان جام فینالیسیما شدیم. در این بازی هم با برد قاطع خودمان را برای حضور در جام جهانی 2022 آماده کردیم. از تمام کسانی که در ورزشگاه بودند و کسانی که از دور ما را حمایت کردند، تشکر می کنم. کمی استراحت می کنیم و بزودی برخواهیم گشت.
شب گذشته برای رونالدو هم خاص بود. کاپیتان تیم ملی پرتگال نیز موفق شد در رقابت های لیگ ملت های اروپا در شبی که تیمش 5 بر 0 از سد سوئیس گذشت، برای تیم ملی کشورش دبل کند و رکورد تازه ای بنامش ثبت کند. رونالدو حالا با 117 گل دست نیافتنی تر به کارش ادامه میدهد و همچنین او بدون حساب گل های به ثمر رسیده از روی نقطه پنالتی، به رکورد 100 گل زده با لباس تیم ملی کشورش رسید.
همچنین رونالدو نیز در صفحه اش پس از بریس برابر سوئیس نوشت:
یک پیروزی بسیار مهم در ادامه مسیرمان، غرور و اعتماد به نفس زیاد در این گروه، قدرت زیاد برای پرتغالی ها، چیزی که ما آرزو داریم، پیروزی ها و نمایش های متقاعد کننده. به نظر می رسد که فصل به پایان می رسد، اما در واقع، این تازه شروع است!
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала