Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو در نزدیکی در خروجی؛ چه کسی سرمربی بعدی پی‌اس‌جی خواهد شد؟

© Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن در حال نهایی کردن اخراج مائوریسیو پوچتینو است و بزودی با این مربی آرجانتینی قطع همکاری خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، با وجود قهرمانی پاریسن‌جرمن در رقابت‌های لیگ 1 فرانسه، سران این تیم از کارکرد مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم رضایت ندارند و به دلیل حذف عجیب‌ برابر رئال مادرید از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به دنبال آوردن تغییرات در کادر فنی اند.
پوچتینو که در نیمه فصل نیز در آستانه اخراج قرار داشت و شایعاتی در مورد حضورش در یونایتد مطرح شده بود، در نهایت تا پایان فصل در پاریس ماند و حالا به دروازه‌های خروجی بسیار نزدیک شده است.
از فرانسه گزارش شده است که فقط یک جلسه دیگر لازم است تا پی‌اس‌جی تصمیم رسمی در مورد آینده سرمربی آرجانتینی بگیرد و در صورتی که هیئت مدیره موافق باشد، وی را اخراج کند.
این ادعاها توسط فابریزیو رومانو، کارشناس معتبر نقل و انتقالات فوتبال مطرح شده است و او می‌گوید که در کنار اخراج پوچتینو، لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه نیز اخراج خواهد شد و لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی سابق موناکو و لیل، جانشین مرد برازیلی می‌شود.
با این حال، پوچتینو اخیراً فاش کرد که می‌خواهد در باشگاه بماند زیرا چالش‌های پیش‌رو هر مربی را تشویق می‌کند تا به کارش در این باشگاه بماند و با ستاره‌هایی که در اختیار دارد، جام‌های معتبری را فتح کند.
در همین حال از فرانسه خبر می‌رسد که امباپه خواهان اخراج جمعی 14 نفر از باشگاه است و نام پوچتینو و نیمار در صدر این فهرست قرار دارد.
گفته می‌شود که امباپه خواهان اخراج ستاره‌هایی چون مائورو ایکاردی، جولیان دراکسلر، آندر هررا، ادریسا گویه، لئاندرو پاردس و تیلو کرر، دانیلو پریرا، لایوین کورزاوا، پابلو سارابیا، خوان برنات، کالین داگبا و سرخیو ریکو است.
حالا دیده شود که مدیران باشگاه در مورد پوچتینو چه تصمیمی خواهند گرفت و در آینده نیمکت تیم را به چه کسی واگذار خواهند کرد.
این در حالی‌ست که زیدان گزینۀ محبوب پاریسی‌ها برای حضور روی نیمکت این تیم محسوب می‌شود اما سرمربی سابق رئال تا حالا برای پذیرفتن این وظیفه تمایلی نشان نداده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала