Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نجات ستاره تاتنهام از سرقت مسلحانه+عکس

© REUTERS / Sergio PerezWanda Metropolitano/ وانداو میتروپولیتانو
Wanda Metropolitano/ وانداو میتروپولیتانو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
مدافع تاتنهام پس از تلاش نافرجام سارق مسلح در برزیل سکوت خود را شکست.
به گزارش اسپوتنیک، امرسون رویال به تازگی از یک کلوپ شبانه در آمریکانا، سائوپائولو خارج شده بود که در حدود ساعت 3 صبح مورد هدف سارقی قرار گرفت.
در همین رابطه، سایت "فوتبال لندن" خبر داد که او در حال عکس گرفتن با یک پلیس خارج از وظیفه بود که او را به سمت موتر برد.
در این لحظه فردی اسلحه را به سمت او گرفت و وسایلش را خواست. افسر اسلحه خود را کشید و به سمت دزد شلیک کرد و خوشبختانه امرسون توانست بدون آسیب در میان رگبار گلوله فرار کرد.
به گفته پولیس، حداقل 29 گلوله شلیک شده است که یکی از آنها به پشت ضارب اصابت کرده و منجر به انتقال او به بیمارستان مجاور شده است.
باور بر این است که امرسون از این اتفاق بسیار متزلزل است. او ساعت و زنجیر خود را در جریان این حادثه از دست نداد. این بازیکن توانست به همراه پدر و مدیرش به ایستگاه پولیس محلی برود تا گزارشی از این حادثه ارائه کند و در هنگام خروج اظهاراتی کوتاه داشت.
او گفت: "لحظه پیچیده‌ای بود، اما حالا می‌روم استراحت کنم و بعد خودم را در موقعیت قرار می‌دهم."
این بازیکن بعدازظهر جمعه به حساب اینستاگرام خود رفت و تایید کرد که در زمان دیگری درباره این حادثه صحبت خواهد کرد. اندکی بعد امرسون استوری دیگری را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن عکس با پولیس خارج از وظیفه را گذاشت و با نوشتن چند کلمه کوتاه از او تشکر کرد.
امرسون نوشت:"برای همیشه از تو سپاسگزار خواهم بود. خدا فرشتگان را به زمین می‌فرستد، این موضوع هر روز در زندگی من تأیید می‌شود. این انسان که من او را فرشته می‌نامم، جان خود را به خطر انداخت تا زندگی مرا نجات دهد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала