Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنجال فینال لیگ قهرمانان اروپا و عذرخواهی یوفا

© AFP 2023 / FABRICE COFFRINIUEFA
UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
یوفا صادقانه از همه تماشاگرانی که مجبور به تجربه اتفاقات ناراحت کننده فینال لیگ قهرمانان اروپا بودند، عذرخواهی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بابت فاجعه مدیریتی فینال لیگ قهرمانان 2022 در پاریس عذرخواهی کرد زیرا هواداران رئال مادرید و لیورپول هنگام ورود به ورزشگاه و هنگام ترک زمین با مشکلات بزرگی مواجه شده بودند.
در طی یک هفته اخیر یوفا در رابطه با اتفاقاتی که قبل و بعد از برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا در فرانسه اتفاق افتاده بود، سکوت کامل کرده و هیچ توضیحی در خصوص برخورد نادرست نیروهای امنیتی با هواداران نداده بود.
اکنون هیئت حاکمه این نهاد توضیح داده است که تحقیقات کاملی در این راستا انجام خواهد شد.
در بیانیۀ یوفا آمده است که این نهاد صادقانه از همه تماشاگرانی که مجبور به تجربه اتفاقات ناراحت کننده فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استاددو فرانس در 28 می 2022 در پاریس بودند، عذرخواهی می‌کند. هیچ هوادار فوتبالی نباید در چنین شرایطی قرار بگیرد و نباید دوباره این اتفاق بیفتد.
در این بررسی‌ها، یوفا با تمام گروه‌های مربوط به این حادثه از جمله انجمن‌های هواداری شامل هواداران فوتبال اروپا و همچنین هواداران دو باشگاه فینالیست، دو باشگاه فینالیست، فدراسیون فوتبال فرانسه، پولیس و سایر مسئولان بین‌المللی و مقامات محلی، تعامل خواهد داشت.
یوفا در بیانیه‌ای مسئولیت درگیری‌های خارج از ورزشگاه را به گردن هوادارانی که تکت‌های جعلی خریداری کرده‌اند انداخت، هرچند مشخص نکرد که این هواداران از کجا این بلیت‌ها را خریداری کردند.
در همین راستا اودیا کستر، وزیر ورزش فرانسه روی آنتن رادیو هواداران تیم لیورپول را مسئول ناآرامی های قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала