Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب "موراتا" به جدایی‌اش از یوونتوس

© REUTERS / Anton VaganovМатч между сборными Испании и Швейцарии на Евро-2020
Матч между сборными Испании и Швейцарии на Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
موراتا نمی‌داند آینده‌اش در فوتبال باشگاهی قرار است چگونه رقم بخورد.
به گزارش اسپوتنیک، لوارو موراتا پس از گلزنی برای تیم ملی اسپانیا در دیدار لیگ ملت‌های اروپا برابر پرتغال، به خبرنگاران گفت آینده اش در یوونتوس مشخص نیست و تصمیم گیری در این رابطه نیز به باشگاه‌ها مربوط است.
آلوارو موراتا که چند سال پیش به عنوان بازیکن قرضی از رئال مادرید راهی یوونتوس شد و در این تیم درخشید، پس از مدتی به عنوان بازیکن قرضی اتلتیکو مادرید دوباره به تورین رفت و از آن زمان عملکرد بسیار خوبی در تیم ایتالیایی داشته است.
اگرچه موارتا در مدت زمان حضورش از بازیکنان شاخص تیم بوده، با این حال به نظر نمی‌رسد یوونتوس پس از یک دوره قرضی دو ساله از اتلتیکو مادرید، گزینه خرید وی را فعال کند.
موراتا پس از به ثمر رساندن بیست و پنجمین گل خود در پنجاه و دومین بازیش برای تیم ملی اسپانیا گفت:
"تمدید قرارداد به من مربوط نیست و نمی‌توانم کاری در مورد آن انجام دهم. همسر و فرزندانم هر جا که لازم باشد به دنبال من خواهند آمد. من ترجیحات و گزینه‌هایی دارم، اما می‌خواهم به جایی بروم که باشگاه به بازی کردن من علاقه دارد."
یوونتوس در حال مذاکره برای تخفیف گرفتن از اتلتیکو مادرید هستند و تا بتوانند این مهاجم اسپانیایی را جذب کنند.
در قرارداد دوساله موراتا با یوونتوس، یک بند خرید نیز لحاظ شده اما سران باشگاه ایتالیایی مایل نیستند مبلغ درج شده در قرارداد را برای موراتا بپردازند.
در عوض آنها تلاش می‌کنند تا از اتلتیکو مادرید تخفیف بگیرند و با مبلغ کمتری قرارداد این بازیکن را دائمی کنند. این بازیکن 29 ساله در این فصل برای یوونتوس در 48 بازی 12 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала