Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بلجیم: "هازارد می‌تواند دوباره راه اندازی شود"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد بازیکن بلجیمی رئال مادرید
ادن هازارد بازیکن بلجیمی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلجیم باورمند است که ادن هازارد می‌تواند خیلی زود دوباره احیا شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ قرار است تیم ملی بلجیم قبل از جام جهانی قطر؛ سه بازی در ماه جون انجام بدهد.
برای این دیدارها؛ ادن هازارد در دسترس است و روبرتو مارتینز سرمربی این کشور می‌گوید که مطمئن است هازارد می‌تواند پس از آخرین مصدومیت طولانی مدت‌اش، خیلی زود به اوج بازگردد.
مارتینز در پاسخ به این سوال که آیا هازارد دوباره به سطحی جام جهانی 2018 باز خواهت گشت، گفت که این "مسئله ریتم" است و او "باید بازی کند تا احساس خوبی داشته باشد".

مارتینز اظهار داشت: "ما می‌دانیم که او می‌تواند به سرعت موتور دوباره راه اندازی شود، حتی در رئال مادرید که همیشه رقابت خواهد داشت. او تجربه کافی برای انجام این کار را دارد و در کنار ما، نقش روشنی دارد."

او گفت امیدوار است بتواند در دو بازی از سه بازی بلجیم در لیگ ملت‌ها در ماه جون (هالند، پولند و ولز) بازی کند و گفت: "اگر بعد از آن بتواند 15 بازی دیگر را در جام جهانی بازی کند، عالی خواهد بود."

او همچنین از تیبو کورتوا پس از ایفای نقش کلیدی در موفقیت رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد و معتقد بود که روند هیچ دروازه‌بانی تا به حال برنده توپ طلا نشده است، اکنون نمی‌تواند تغییر کند.

مارتینز گفت: "چیزی که در مورد او دوست دارم، شناخت هواداران رئال مادرید است. برای یک بازیکن خارجی هرگز آسان نیست که در مادرید تا این حد مورد تحسین قرار گیرد، به خصوص در باشگاهی با سنت طولانی دروازه‌بانان محلی مانند کاسیاس یا بویو."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала