Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

14 تن به اضافه نیمار در لیست سیاه امباپه برای خروج از پاریس+ عکس

© AP Photo / Thibault CamusИгроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция
Игроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
بعد از آن که کیلیان امباپه تصمیم به رد پیشنهاد انتقال به رئال مادرید گرفت؛ 14 تن به شمول نیمار را در لیست سیاه قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت کیلیان امباپه تصمیم به ماندن در پاریس گرفت و پیشنهاد رئال مادرید را نپذیرفت و از حالا برای آینده این تیم شروع به تلاش کرده است. طبق گزارش موندو دپورتیوو، کیلیان اکنون 14 نفر را در لیست سیاه قرار داده که می‌خواهد باشگاه از آنها جدا شود.
در این لیست نام‌های مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم وجود دارد که ممکن است پس از کناره گیری لئوناردو از سمت مدیر ورزشی باشگاه در ماه گذشته؛ از این تیم برود. مشخص است که امباپه همچنین خواهان رفتن نیمار است که جای تعجب دارد زیرا به نظر می‌رسد این دو در داخل و خارج از زمین دوستان خوبی هستند.
به غیر از ادریسا گایا؛ 11 بازیکن باقی مانده در این لیست اکثراً بازیکنان حاشیه‌ای هستند. تیلو کرر، سرخیو ریکو، کالین داگبا، خوان برنات، پابلو سارابیا، مائورو ایکاردی، لایوین کورزاوا، آندر هررا، لئاندرو پاردس، دانیلو پریرا و جولیان دراکسلر لیست بازیکنان سیاه‌ او را تکمیل می‌کنند.
امباپه با تمدید قرارداد تا سال 2025 موافقت کرد، قراردادی که طبق گزارش‌ها تقریباً یک میلیون پوند در هفته ارزش داشت.
تصمیم این بازیکن 23 ساله برای ماندن در پاریسن‌جرمن اخیرا جنجال زیادی به پا کرد.
امضای قرارداد جدید با این باشگاه نه تنها دستمزد مناسبی را برای مهاجم تضمین کرد، بلکه نشان داد که او بزرگترین چهره باشگاه است. به گفته هادرین گرنیر این بازیکن قبل از توافق با باشگاه، با امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه صحبت کرده بود.
موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که با اتفاقات زیادی که فقط برای اطمینان از خدمات او در باشگاه اتفاق افتاده، واضح است که باشگاه برای او ارزش بسیار زیادی قائل است. او به دنبال استفاده از موقعیت خود است تا اطمینان حاصل کند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده می‌کند و یکی از این خواسته‌ها تصمیم او برای حذف 14 چهره در حال حاضر از باشگاه است.
تصمیم امباپه برای رد رئال مادرید به نفع پاریسن‌جرمن مورد پسند هواداران قرار نگرفت.
دنی کارواخال ستاره رئال مادرید اخیرا به پستی در اینستاگرام که امباپه را به دلیل انتخاب برای ماندن در پاریس تمسخر کرده بود، واکنش نشان داد. در این پست، مرد فرانسوی به تمسخر گرفته شده است: "کشاورزان برنده 5 لیگ 1، افسانه‌ها برنده 5 UCL."
او نمی‌توانست چنین چیزهایی را در رئال مادرید تحت تاثیر قرار دهد. این ممکن است یکی از عواملی باشد که او هنگام چرخش برای ماندن در PSG در نظر گرفت.
او از حمایت ناصر الخلیفی برخوردار است و ممکن است بتواند بر تصمیمات باشگاه در آینده قابل پیش بینی تاثیر بگذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала